Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Kropelka
Ten post był aktualizowany .
Czy facet gardzący kobietami,mimo wszystko myśli o kobietach w sensie bliskości na jakiejś płaszczyźnie?

Edit- ta płaszczyzna to-
 kat- ofiara
 mizianie- odrzucanie,
a przez to przyciąganie
Kobieta kot- myszka facet
" Falowanie i spadanie
falowanie i spadanie
ruch magnetyczny
ściana przy ścianie"
       (Kora)

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Pewnie, tak, tylko, to nie będzie nic "romantycznego" Skąd takie smutne myśli, Kropelko?

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Czy facet gardzący kobietami,mimo wszystko myśli o kobietach w sensie bliskości na jakiejś płaszczyźnie?
Na płaszcyźnie puknięcia na pewno. Mozna gardzić, ale puknąć trzeba musowo, bo inaczej by im "organizm" rozsadziło. Obleśne to, ale tak mają.

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
W sumie, to trochę przykre.

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Myślę, że przy zakochiwaniu to mamy wyłączony krytycyzm, który się budzi jak dzieci są podchowane. Widzę jak po domach, ludzie się do siebie odnoszą. To ja, jako obcy, jestem lepiej traktowany >;)

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Ja się nie odnosiłam he he nie było do czego nawiązać he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
A ja pamiętam, jak się kochali, jak dzieci były małe i jak się wszystko zmieniło, jak dorosły.

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
O wszystkich pamietasz , tylko nie pamietasz co sie u ciebie stało

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Każdy ma swój "krzyż" Ewo >;) A ja akurat jestem szczęściarzem >;P A jak już tak rozmawiamy, hmm, to jaki był pan Mąż przed saksami?

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
No wiadomo, że jesteś. Pozbyłeś się krwiozerczej modliszki ze swojego zycia he he Nie skakała pod dyktando, jak pan maż kazał? he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Słodki ze mnie facet, Ewo >;PP I..... mam szczęście do Kobiet >;)) Kochane, urocze istoty, pełne miłości i oddania >;)) Piękne marzenie >;PP

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Ale tylko do pukania, nie do życia razem. Kropelka chyba o tobie mówi he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Jeżeli nawet, to ja mam pozytywne nastawienie >;P I hmm, dobrze życzę >;))

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Ja tez mam dobre nastawienie i zycze ci jak najwiecej pukań, zebyś był szczęsliwy he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
To ja dla odmiany ci życzę Ewo, żebyś trafiła na kogoś, kto cię pokocha, z tymi hmm zaletami rozlicznymi >;PP

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Juz mnie jeden "pokochał" i to mi wystarczy do końca życia he he więc lepiej mi tego nie życz! I moje rozliczne zalety nie beda nikogo uwierać he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
No to się odnieś: "Samemu nudno, we dwoje trudno" >;)) Tam gdzieś są, te rozliczne zalety

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
I vice versacze "cudowny, jak woda z Lichenia" wojcieszku

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Ta woda z lichenia i hmm żywa woda, dla nieprzygotowanych ma działanie..... przeczyszczające

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Nie myl z oczyszczającym wojcieszku, więc sam widzisz,jaki jesteś cudowny he he