Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
I "boski" >;PP A nawet nie piję i nie palę. Chyba się "marnuje" >;PP Mam tylko jednego znajomego uczciwie żonatego, no ale ona przedszkolanka bardzo płodna i mają..... 6. To i siedzą razem >;))) Ma na kogo pracować >;P

[...]

Na stare lata nie pijesz i nie palisz! Wow!! a co wątroba nie wytrzymała tempa? he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Zdrowy jestem, oj żeby nie zauroczyć >;P Ale czas się pozbyć uzależnień >;P Do czego zachęcam.... znajomych

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Zdrowy jestem, oj żeby nie zauroczyć >;P Ale czas się pozbyć uzależnień >;P Do czego zachęcam.... znajomych
Bede palić ile wlezie he he mozesz mnie wypisać z listy znajomych

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Czasami potrzebny jest czas :) żeby hmm rozwinęły się aspekty intelektualne/artystyczne

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
To ile jeszcze potrzebujesz?

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Jadę do tyrki he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Ja też się zbieram. Ogranicz palenie. Mieliśmy pogrzeb kolegi coś 52 palił 60 dziennie, cierpiał. Masz syna. Myślenie o tym ci pomoże, a o.... piciu, jeszcze porozmawiamy. >;)

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Ja też się zbieram. Ogranicz palenie. Mieliśmy pogrzeb kolegi coś 52 palił 60 dziennie, cierpiał. Masz syna. Myślenie o tym ci pomoże, a o.... piciu, jeszcze porozmawiamy. >;)

Nie jestem terapeutą od alkoholików, więc ci nie pomogę he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Więc, może coś na twoich zasadach, Ewo? Cierpienie edukacyjne? Decyzja należy do ciebie, ale konsekwencje już nie, to będzie epicki kac >;)) Mały Pakt? >;))

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz?

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Zmordowany jestem to był ciężki dzień >;P Zachęcam cię do abstynencji :) Pijusie >;))

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Zmordowany jestem to był ciężki dzień >;P Zachęcam cię do abstynencji :) Pijusie >;))
Jakoś nie czuję sie zachęcona he he Na razie żadna imprezka sie nie szykuje, ale jak bedzie , to kto wie, kto wie ? he he Na wyjeździe jeszcze nie mogłam po baletach w święta, ale jak zapomnę, to może znowu odpalę he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Czy facet gardzący kobietami,mimo wszystko myśli o kobietach w sensie bliskości na jakiejś płaszczyźnie?
Nie ma opcji Kropelko.

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Skąd się bierze taka pogarda, Michalino?

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Skąd się bierze taka pogarda, Michalino?
Ty juz dobrze wiesz skąd!

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Jesteś gotowa na Spowiedź, Ewo?

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Biegnij Lola biegnij
Do spowiedzi chodza grzesznicy, ja nie muszę he he

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
To ja "kurwowałem" i wyżerałem jabłka w Edenie?  To teraz świeć oczami >;))