Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Tłumaczą się.... winni? >;P

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Skąd się bierze taka pogarda, Michalino?
Trzeba psychologow zapytać
ale skoro juz jest to taki ktos nigdy nie będzie traktowal dobrze kobiety i po co mu z nią bliskość?
A jak się za bardzo zblizy to sie siebie samego będzie brzydził.
Lepiej by się nie zblizał.

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Staram się zrozumieć zjawisko. >;) Wiesz dawno temu spotkałem ruch feministyczny (mocno lewicowy) i mieli męskich aktywistów >;P A wiesz jaka symbolika? Damska dłoń mocno ściskająca męski sutek. Tak zwane "kręcenie suta" To z Łodzi Łódź kaliska >;) Ewa będzie wiedziała >;)

[...]

O matko!
A ja się nie staram zrozumieć bo po kiego mam sie zadawac z kims kto mną gardzi;)
Niech se gardzi byle z daleka
Choc myślę,że wielu facetów podswiadomie gardzi kobietami,nawet nie uswiadamiajac sobie tego.

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Serenity
[...]
Przeczytałam cały wątek ;)

I zapytałam sztucznej inteligencji, co na to?

Tak, istnieje możliwość, że facet, który wydaje się gardzić kobietami, wciąż może odczuwać pragnienie bliskości na pewnej płaszczyźnie. Oczywiście, każda sytuacja jest unikalna, ale istnieje kilka aspektów, które warto wziąć pod uwagę:

1.Daj mu czas: Nie naciskaj na niego ani nie wymuszaj zaangażowania w waszą relację. Mężczyźni nie lubią przymusu i prób manipulacji. Pozwól mu odkrywać swoje uczucia w swoim tempie.

2.Bądź niezależna: Pokaż mu, że masz swoje życie, zainteresowania i świat poza nim. Niech wie, że nie jesteś zależna od niego. To może wzbudzić jego zainteresowanie.

3.Dotykaj go mimochodem: Niewinny dotyk, jak delikatne dotknięcie dłoni czy zbliżenie się, może wyrazić pragnienie bliskości. To subtelny sposób na pokazanie, że chcesz być obok niego.

4.Zaskarb sobie sympatię jego bliskich: Poznaj jego przyjaciół i rodzinę. Jeśli zdobędziesz ich sympatię, pokażesz mu, że zależy ci na nim. To może zachęcić go do zbliżenia.

5.Odpuść sobie zazdrość: Unikaj nieuzasadnionej zazdrości. Zamiast tego, pokaż mu, że jesteś pewna siebie i zaufaj mu.

6.Nie wyjawiaj mu wszystkich tajemnic: Pozostaw trochę tajemnicy. To może go zaintrygować i zachęcić do bliższego poznania.

7.Miej własne zdanie: Nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Wyrażaj swoje poglądy i przekonania.

8.Pozwól sobie na drobny flirt: Subtelny flirt może podgrzać atmosferę i wyrazić zainteresowanie.

9.Pozwól mu mówić: Słuchaj go uważnie. To ważne, aby pokazać, że interesujesz się jego myślami i uczuciami.

Pamiętaj, że każdy facet jest inny, a relacje są złożone. Nie zawsze można jednoznacznie stwierdzić, co ktoś myśli, ale otwarta komunikacja i subtelne gesty mogą pomóc w budowaniu więzi. 🌟

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Serenity napisał/a
[...]

Hej Sarenko:))
To brzmi jak porada jakiegoś kołcza;))
Mnie to by szkoda czasu było na takiego;))

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Serenity
michalina napisał/a
Serenity napisał/a
[...]

 Brzmi, jak porada, jak zdobyć takiego faceta.
No i pod warunkiem, że ten facet nie będzie gejem.

[...]

Dokładnie;))

[...]

od razu czuć cos sztucznego he he

[...]

Takie dziwne postawy muszą mieć jakieś źródło, Michalino. Mnie Mama biła i się zastanawiałem czy to jakoś nie wpływa na relacje damsko męskie >;) Ale chyba nie hmm wręcz chyba mnie to trochę "kręci" odkryłem to w szkole bo pani od matmy szarpała dzieciaki przy tablicy a mnie się spodobała jako kobieta  Taka duża i żywiołowa  Nie bałem się jej, ćwiczyłem Judo i dał bym sobie z nią radę >;P Poczuła moje pożądanie i trzymała dystans. Ładne imię.... Basia >;) tylko jej się bali i nikt tak nie mówił >;))

[...]

A ja kiedyś rozmawiałem i nawet sobie odrobinę żartowałem z panem Ratem >;))

[...]

Wojtek,na pewno mają ale nie będę dociekać;)

[...]

Ale zdobyć go nie chciałeś :P

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Lothar.
Rzeczywiście >;)) >;P

[...]

Michalino, jak rozumiem zjawisko to mogę go kompensować ew omijać. Ale skąd pogarda?

pogarda «uczucie bardzo silnej niechęci, połączone zwykle z poczuciem własnej wyższości wobec kogoś lub czegoś»

Wyższość? Wszak jesteśmy specjalizowani i się dopełniamy.

Re: Z cyklu " pytanie na śniadanie"

Kropelka
Ale tylko do pukania, nie do życia razem. Kropelka chyba o tobie mówi he he
Hmm, któż to może wiedzieć

Jeśli mój synuś- chrześniak jest tym gardzącym kobietami-a to całkiem możliwe z racji krzywdzenia przez mamę,to w domyśle oczywista sprawa.
123456 ... 8