Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Sylwia napisał/a
brunetka. napisał/a
Hej Sylwia.:) To jakieś jednostki protestują, nie można być samolubem i mówić że to nie nasza wojna, a gdyby to nas ktoś napadł i mordował i trzeba by było uciekać ,ruski morduje , nie można w ten sposób ,przecież ta wojna na Ukrainie zagraża nie tylko Polsce. A co jeśli o Śląsk upomni się Niemiec bo to też słyszałam, ech.
Pójdziesz na wojnę Brunetko?
Będziesz może opatrywała rannych, albo pomagała w krojeniu narządów do transplantacji.
Ta wojna zaczęła się w 2014 roku agresją i mordem ukraińców na ludności rosyjskojęzyvznej
Aaa i jeszcze przypomniało mi się,  jak tak napisałaś, że nie trzeba być samolubem. Ja już to słyszałam w związku z pewnymi ostatnimi szczepieniami...

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Oby Serenko, bo Inżynieria Społeczna może ludzi namówić do tragicznych czynów. Stany mają kłopoty gdzie indziej a szczęśliwie "nasze orły" to waga lekkopółśmieszna i jeden telefon zmieni całe nastawienie. Może z tego wyjdziemy bez dużych strat?

Re: Polacy przeciw wojnie

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Oczywiście jeśli taka byłaby konieczność mogę udzielić pierwszej pomocy, jestem z rodziny lekarskiej i nie zawahałabym się pomóc, piszemy co dzieje się tu i teraz na Ukrainie, o uchodźcach im trzeba teraz pomóc, bo MY możemy też kiedyś potrzebować takiej pomocy, sporo jest fake news o tych rzekomo pobieraniu narządów od żołnierzy.

Nie rozumiem , co z tymi szczepieniami?

Re: Polacy przeciw wojnie

[...]
Ktoś mądrze powiedział, że kiedyś ogłoszą wojnę i nikt na nią nie przyjdzie
😉
Zmykam, dobranoc 😘

Re: Polacy przeciw wojnie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
[...]

Brunetko, mi nie chodzi o udzieleniu pomocy uchodźcom, tylko by się nie angażować w te wojnę, bo chcą nas w nią wciągnąć.

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Lothar. napisał/a
[...]
Ja też zmykam Dobranoc Sarenko. Dobranoc Duszki...

Re: Polacy przeciw wojnie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a

Nie rozumiem , co z tymi szczepieniami?
To proste, miałam nie być samolubna i się zaszczepić, by nie zarażać mniej odpornych 😜

Re: Polacy przeciw wojnie

Sylwia napisał/a
Lothar. napisał/a
[...]
Dobrej nocy.

Re: Polacy przeciw wojnie

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia ale wszystkie kraje są już wciągnięte po części w tę wojnę, wszystkie te które  angażują się z wysyłaniem uzbrojenie na Ukrainę,

[...]

Oby Serenko :) Dobranoc >;)* Ja jutro dopiero na 11,30 to jeszcze mam chwilę :) a i tak ostatnio budzę się o świcie, tak sam z siebie, czuję jakieś napięcie >;))

 >;)*

Re: Polacy przeciw wojnie

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Eee o szczepieniach lepiej nie wspominać, To była każdego z osobna decyzja i nikomu nic do tego co ktoś miał zrobić, tym to nawet nie zawracaj sobie głowy Sylwia co tam ktoś Ci mówił.:)
Znikam. Kolorowych wszystkim.:)

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.

Re: Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Pewnie i jego rozpracowują i podsyłają swoich zaufanych, aby przejąć kolejny ruch.

Re: Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Językiem można tworzyć pułapki semantyczne i perswazję poza postrzeganiem >;) Jak to dostrzegasz to nie jest źle ale wiele osób nie dostrzega i żyje w poczuciu umniejszenia i robią to innym >;))

Re: Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Pominęłaś ważną sprawę "targetu" Przekaz jest kierowany i to przeważnie do osób prostych (putin idi na huj) i dlatego to dostrzegasz :) ale czy dostrzeżesz przekaz dla wykształconych? Pamiętasz różnicę pomiędzy gw a superekspresem? >;))

Re: Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Pan Michnik z panem Sorosem podzielili grupę docelową (target) swojej perswazji. Wykształceni gw, niewykształceni superekspres, no i to działa >;)
123456