Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

W telewizorni chyba tego nie pokazali 🙄

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Dużo ludzi gada za wszystkich Polaków. Przeciwko wojnie, jest cały świat. Nawet Putin
Witaj Sarenko.

Re: Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
Kacapy łamią już wszelkie konwencje...Nie liczą się z nikim i z niczym...

Re: Polacy przeciw wojnie

Dużo ludzi gada za wszystkich Polaków. Przeciwko wojnie, jest cały świat. Nawet Putin
Witaj Sarenko.
Witaj Amigo, ale tutaj chodzi, by zaznaczyć, że to nie nasza wojna.
No i nie mów mi, że cały świat jest przeciw, skoro wciąż są tacy, którzy do niej podżegają.

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]
Aaa. Tzn. Że pan Stowarzyszenie Sykulski/Pitoń. Już działa Słyszałem że na ich spotkanie, przyszło...30 osób.

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigo, sorry, ale Ty słuchasz tylko jednej strony.
Przecież nie zacznę ci tu dla równowagi wklejać mordy i to na ludności cywilnej tej drugiej strony 🙄
Tym niechaj się zajmują inspektorzy międzynarodowi.

Re: Polacy przeciw wojnie

Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]
Nieważne czy 30 zaledwie, ważne, że w ogóle jakiś głos sprzeciwu. Bo już wygląda, że jak każą iść na mięso, to Polacy jak te barany...mee

[...]

Sarenko. Ja już nie raz tutaj tłumaczyłem swoje stanowisko w sprawie wojny na Ukrainie. Jak damy upaść Ukrainie. To mamy kacapa u swoich granic. I z północy i z południa. Ba! Nawet ze wschodu. Bo oni są w Białorusi...Jak zbankrutują Stany, bo to bardzo możliwe. Niemcy szybko wyjdą z NATO i zawiążą sojusz. Jak myślisz z kim? Z Ruskimi. No i gdzie widzisz w tym Polskę? Hm?

Re: Polacy przeciw wojnie

To Twoje stanowisko Amigo i oczywiście nie bierzesz pod uwagę, że możesz się mylić.
Wojna to taka gra, w której najczęściej wygrywa ten, który nie gra.

Re: Polacy przeciw wojnie

Jednego linka wkleję jednak

https://wolnemedia.net/ukraina-handluje-organami-swoich-obroncow/

I zmykam już spać, dobranoc Amigo.

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Dobry wieczór Serenko, to brudny interes i lepiej być daleko.

[...]

Biorę pod uwagę Sarenko. I wiem o co ta wojna. O bogactwa naturalne Ukrainy. Szczególnie gaz w morzu Czarnym. Bardzo duże złoża. Jak z tych złóż pójdzie gaz na Europę. To kacapy już nigdy nie wejdą na europejski rynek. W tej wojnie są dwie sprawy. Surowce , wojna o minerały i być, albo nie być ukraińskiego narodu. Bo wiesz co kacapy zrobią z Ukraińcami w razie wygrania tej wojny? Zemsta będzie okrutna...

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Gdzie dwu się bije tam trzeci korzysta.

Re: Polacy przeciw wojnie

Gdzie dwu się bije tam trzeci korzysta.
Tylko że na Ukrainie. To Kacap bije, a Ukrainiec się broni. Bo jest na swojej ziemi...To są dwie zasadnicze różnice Wojtek...

[...]

Dobranoc Sarenko. Dobranoc Duszki.

Re: Polacy przeciw wojnie

Gdzie dwu się bije tam trzeci korzysta.
Tylko że na Ukrainie. To Kacap bije, a Ukrainiec się broni. Bo jest na swojej ziemi...To są dwie zasadnicze różnice Wojtek...
A ja mam wątpliwości Andrzeju. Ukrów oszukano tak jak i nas, jeszcze wielu pojedzie za chlebem.

Re: Polacy przeciw wojnie

[...]
No właśnie. Zobacz jak zmalała populacja Ukrainy. Jest ich teraz tyle, co w byłych DDR-ach. Jak Kacapy wygrają, to ich w miesiąc wszystkich wywiozą na Syberię. Oni są do tego zdolni i co najważniejsze, mają już doświadczenieDobranoc Wojtek.
Ps.
Jak wejdą do Polski. Zrobią to samo...

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
To już nie ich ziemia Andrzeju, majdan to był dobry interes.
1234 ... 6