Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

michalina
Lomatko,Ewa!Nie mogłas dłuższych tekstów wkleić
Za godzinę się zabiorę do czytania;)

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Trafiłaś Ewo >;) Od paru dni chodzą za mną omeny Czarnego Słońca >;)

Czarne Słońce (Black Sun) jest symbolem o znaczeniu ezoterycznym i okultystycznym. Czarne Słońce jest znakiem składającym się z trzech swastyk, których granice są ułożone w okrąg formujący obraz słońca.
Znak czarne słońce w starożytności

Znak ten posiada luźne podobieństwo do odmian swastyki która była noszona na paskach damskich Franków i Germanów. Niektóre okazy alemańskie lub bawarskie zawierają symbol swastyki pośrodku. Liczba promieni w broszkach waha się od pięciu do dwunastu.
III rzesza i naziści

Ten starożytny wzór znajduje się również na mozaice koła słonecznego wbudowanej w podłogę zamku Wewelsburg w czasach nazistowskich. W czasie III Rzeszy zamek stał się reprezentacyjnym i ideologicznym centrum SS. Heinrich Himmler,  chciał ustanowić tam „Centrum Nowego Świata”. Przedmiotem działalności SS w zamku były wykopaliska archeologiczne w okolicy i badania nad wczesną historią germańską.
Czasy obecne

Dziś może być również używany w okultystycznych prądach germańskiego neopogaństwa  – ale niekoniecznie w kontekście rasowym lub neonazistowskim.

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

michalina
Sporo na ten temat m ówił prof.Woźny,o tej Midgard Ziemi itd:)

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
To bardzo szeroki temat hmm Magów Perskich tych od demonologii , czytałem niedawno o przyzywaniu Iblisa >;) Oby tylko nikt nie popełnił błędu.

Iblis ( arabski : إِبْلِيس , zromanizowany :  Iblīs ), [1] alternatywnie znany jako Eblis , [2] jest przywódcą diabłów ( shayāṭīn ) w islamie . Według Koranu Iblis został wyrzucony z nieba po tym, jak odmówił złożenia pokłonu przed Adamem . Jeśli chodzi o pochodzenie i charakter Iblis, istnieją dwa różne punkty widzenia. [3] [4]
Aniołowie spotykają Adama, prototypowego człowieka. Łączy ich, choć w mniejszym stopniu, buntownicza reakcja Iblisa, który wyniośle odwraca głowę. Obraz z rękopisu Manṭiq al-ṭayr (Konferencja ptaków) Farīd al-Dīn ʿAṭṭār. Iran, Sziraz, 899/1494.

W pierwszej wersji, zanim Iblis został strącony z nieba, był on wysokiej rangi aniołem ( Karub ) imieniem Azazil , wyznaczonym przez Boga do zniszczenia pierwotnych nieposłusznych mieszkańców ziemi, których zastąpiono ludźmi, jako bardziej posłusznymi stworzenia. [3] Po tym, jak Iblis sprzeciwił się decyzji Boga o stworzeniu następcy ( k̲h̲alīfa ), został ukarany zdegradowaniem i zrzuceniem na ziemię jako shayṭān (diabeł). [3] W alternatywnym opisie Bóg stworzył Iblisa z ognia pod siódmą ziemią . [3]Czcząc Boga przez tysiące lat, Iblis wzniósł się na powierzchnię, po czym dzięki swojej uporczywej służbie wzniósł się, aż dotarł do towarzystwa aniołów w siódmym niebie. [3] Kiedy Bóg stworzył Adama i nakazał aniołom pokłonić się, Iblis, będąc dżinem stworzonym z ognia, odmówił i okazał nieposłuszeństwo Bogu, co doprowadziło do jego upadku. [3]

W tradycji islamskiej Iblis jest często utożsamiany z al-Shayṭān („ Diabeł ”), często znanym pod epitetem al-Rajim (arab. ٱلرَّجِيْم , dosł.  „Przeklęty”). [5] Shayṭān jest zwykle stosowany do Iblisa w celu określenia jego roli jako kusiciela, podczas gdy Iblis to jego imię własne. Niektórzy muzułmanie suficcy podtrzymują bardziej ambiwalentną rolę Iblisa, uważając go nie tylko za diabła, ale w rzeczywistości za „najprawdziwszego monoteistę ” (ponieważ czciłby tylko Stwórcę, a nie jego stworzenia), zachowując termin shayṭān wyłącznie dla sił zła. [6][7] [8]
Nazewnictwo i etymologia
Pochodzenie i klasyfikacja
Teologia
sufizm
w tradycji
W literaturze
Zobacz też
Bibliografia
Ostatnio edytowane 3 dni temu przez VenusFeuerFalle
Powiązane artykuły

    Azazil

    Imię Iblisa, zanim został wygnany z nieba
    Szaitan

    Demon lub diabeł w islamie
    Lista podmiotów duchowych w islamie

[...]

Słowianie poprzez swą religię byli wolnymi ludźmi, no i oceniając po sobie nie spodziewali się że inna religia może im przynieść zniewolenie i nędzę. Gdy zastanawiałem się dlaczego na Mazowszu nie było buntów i mordowania szlachty to doszedłem do wniosku że to mogą to być te dawne słowiańskie wpływy, zabraniające krzywdzić "swoich" jak widać do dziś, ma to wady.

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Myślę że przyszłość nie jest do końca zdeterminowana Ewo >;) Można odmienić swój los i los ludzkości, to taki wielki sabat i czego chcemy podświadomie to nas spotyka, wspomniałem o eschatologii :) bo hmm nasze wyobrażenie o naszym przeznaczeniu ma wpływ na nasz los i medialny wpływ ciągle straszący ludzi przywołuje złe sprawy. Zróbmy coś innego >;) Wyobrażajmy sobie siebie wzajemnie w idyllicznych klimatach >;P Wyobrażasz sobie siebie samą uśmiechniętą i szczęśliwą? >;))

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Znasz mój kreacyjny pogląd Ewo >;) ja nie chcę w swym umyśle budować Apokalipsy, chcę dla nas dobrej przyszłości więc nie ściemniaj, tylko powiedz, od czego będziesz szczęśliwa i się uśmiechniesz jak "głupi do sera" Wnuk? >;P