Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
Dużo ludzi gada za wszystkich Polaków. Przeciwko wojnie, jest cały świat. Nawet Putin
Witaj Sarenko.
Witaj Amigo, ale tutaj chodzi, by zaznaczyć, że to nie nasza wojna.
No i nie mów mi, że cały świat jest przeciw, skoro wciąż są tacy, którzy do niej podżegają.
Jakby Polska leżała na półwyspie Iberyjskim, to moglibyśmy powiedzieć, że to nie nasza wojna. Ale wojna toczy się przy naszej granicy. Wojna, którą wywołał znany nam od wieków agresywny sąsiad.
Teraz wyobraź sobie Sarenko. Masz za ścianą patologiczną rodzinę, gdzie leją się i drą każdego dnia, od rana do północy. Czy mówisz. Ech co mnie to obchodzi? To nie moja wojna, niech się tam leją, niech się pozabijają...Witaj Sarenko.

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Znasz idee dwu wrogów, Andrzeju? A ukry to przyjaciele? Ja pamiętam.

Re: Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

[...]
Za dużo TVP ci weszło Amigo. Począwszy od tego, kto ten konflikt rozpoczął, kto komu wlazł dosłownie pod wycieraczkę, kto złamał porozumienia mińskie, był tu puszczany filmik, mało tego Zelenski przyznał sie do tego. W każdym razie wojna w polsce rozpoczęła sie po wizycie Jaruzelskiego u Rockefellera. Od tamtej pory kolejne sprzedajne rzady okradły Polaków dosłownie ze wszystkiego. Ile mielismy fabryk, przedsiębiorstw, lasów, kopalni, zasobów naturalnych. Teraz nie mamy nic! Polacy klepią biedę, czy to za tych, czy tamtych, czy jeszcze za poprzednich rzadów. Wszystko było zaplanowane i jest wykonywane pod kreskę. Ciekawa jestem, gdyby ktos zrobił badania ilu Polakow poległo podaczas wojny ekonomicznej. Teraz dorzucili plandemię i szpryce, też nie wiemy dokładnie ilu ludzi wymordowali. A wojne wypowiedzieli nam nie kto inny , jak ci co ich nazywamy sojusznikami, co nam wprowadzili wolnosc i demokrację, teraz chcą, żebyśmy ubrali kamasze. Nie wiem jaki zamysł ma Putin, wiem tylko, że jego propaganda głosi współpracę między krajami/narodami suwerennymi , szczególnie słowiańskimi, nie wiem na ile to prawda, a na ile kłamstwo, ale wiem co nas czeka i co nas spotkało z drugiej strony. Znamy ich palny, oni od dawna mówią w jaki sposób chca nas wykończyć i zabrac nam własność. Bidę w Polsce zaserwowali nam "pokojowo", plandemię "pokojowo" i szpryce też. Mamy pokojowe ograniczenie hodowli zwierzat i kolczykowanie ich, mamy pokojowe ilości mięsa i mleka jakie mozemy sprzedać, mamy pokojową ilośc ziemi, jaka mozemy kupić, mamy pokojowe normy powietrza jakim mozemy oddychać itd. A teaz mamy kolejny pokojowy paln na lata 2030, czy 2050. Pokojowo chca nas zamknąc w 15 minutowych miastach, pokojowo wszystkich tam przesiedlić i ukraść regulacjami resztę ziemi jaka jeszcze posiadamy, pokojowo ograniczyć nam żywność, szczególnie mięso, pokojowo pozbawic nas samochodów, pokojowo odebrac nam gotówkę i kontrolować każdy krok. To jest właśnie ten "pokój" na świecie jaki nam chca zaserwować. Nic nie mówią natomist co sie dzieje na wschodzie oprócz tego, że Rosja przegrywa wojnę i to od samego poczatku. A tam BRICS rośnie w siłę. Arabia Audyjska odnowiła stosunki dyplomatyczne  z Iranem, zrobili to na terenie Chin, co wzbudziło niepokój Izraela i to tam własnie powinniśmy kierować teraz oczy, bo wojna to sie dopiero może zacząć!
Nie oglądam TVP...Ewka A alternatywa...Będziecie naszymi przyjaciółmi, jak będziecie pod naszymi wpływami, to wiesz, chyba też nie za bardzo. Kacapy stosują to względem swoich byłych republik. Jest już jedna nacja co ma wpływy w Polsce. Druga nie potrzebna. O wpływy w Polsce stara się także inna nacja...Niemcy Ba! ma nawet w Polsce swoją partię, którą sponsoruje od 20 lat. Tego Ewka nie widzisz, widzisz tylko Stany, Stany i Stany...Cześć Ewka.
Ps.
A ja widzę że oglądasz tevałen Wybierz PO, niech wywalą Stany z Polski, unieważnią wszystkie umowy wojskowe. Połączą się nierozerwalnymi więzami z Niemcami i Kacapami A wtedy nastąpi pokój i dobrobyt. A do pracy znowu będziesz jeździć do Niemiec...Na szparagi

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
No proszę. przekop mierzei wiślanej, to była ingerencja w naturę. Ale budowanie tam...Na morzu, to już nie

Re: Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia

Re: Polacy przeciw wojnie

Kacapy łamią już wszelkie konwencje...Nie liczą się z nikim i z niczym...
Ale to chyba najemnik był.
jesli to był najemnik to dobrze,że się go [pozbyli,jednego idioty mniej.
Tacy ludzie ktorzy ida się bić za kasę podsycają wojny ,nie maja tez dobrze w glowie.
Czlowiek normalny ma swoją pracę,pasje i zajęcia a nie marzy o tym by strzelac do ludzi.
Co innego zwykły żołnierz obcej armii na siłę wcielony do wojska,ich obowiązuje konwencja o niezabijaniu jeńców.

[...]

Aaa. Tzn. Że pan Stowarzyszenie Sykulski/Pitoń. Już działa Słyszałem że na ich spotkanie, przyszło...30 osób.
Sykulski podpadł Maciakowi
Wiem,że Cię to rozbawi Amigo ale Maciak się dziś pienił bo nie ma nic wspólnego z Sykulskim a Sykulski,zresztą,sam posłuchaj;)
W 55 ,17;)

[...]

A musiszowców są tysiące

Re: Polacy przeciw wojnie

Sylwia napisał/a
To Twoje stanowisko Amigo i oczywiście nie bierzesz pod uwagę, że możesz się mylić.
Wojna to taka gra, w której najczęściej wygrywa ten, który nie gra.
Biorę pod uwagę Sarenko. I wiem o co ta wojna. O bogactwa naturalne Ukrainy. Szczególnie gaz w morzu Czarnym. Bardzo duże złoża. Jak z tych złóż pójdzie gaz na Europę. To kacapy już nigdy nie wejdą na europejski rynek. W tej wojnie są dwie sprawy. Surowce , wojna o minerały i być, albo nie być ukraińskiego narodu. Bo wiesz co kacapy zrobią z Ukraińcami w razie wygrania tej wojny? Zemsta będzie okrutna...

[...]

Zawsze dążyli do tego by się Słowienie wykrwiawiali.
Mamy historię,ciekawe,dlaczego angole utajnili dokumenty z 2 wś.jeszce na 50 lat?Co mają takie go do ukrycia po prawie 80 latach?Pomyślmy.

[...]

Niemcy Amigo to juz nas wydoiły do spodu w ramach uni uni zwal se kuni, o czym tu wielokrotnie mówiłam, więc nie wiem czemu mi zarzucasz, ze nie widze zagrożenia? Jak przyjdzie co do czego i do podziału łupów, to i tak nas oddadza pod ruskie "skrzydła". Dokładnie tak samo jak juz to robili? Nie wiem czemu sie tak przyczepiłes uni zwal se kuni, skoro wałkowaliśmy to juz tyle lat? I jeszcze mi zarzucasz, że ja zagrożenia nie widzę he he
Nie ze wszystkiego nas wydoiły. Teraz pod młotek idą lasy i...Przywrócenie natury Czyli? Tam gdzie były bagna. Mają być znowu bagna, hehehe. Tego w czerwonej pigułce nie mówią. Dziwne...

[...]

W grupie Wagnera są sami najemnicy Jakoś ich jeńców nikt nie zabija. A tych jeńców Ukraińcy nabrali dosyć sporo...Witaj Michalino...

[...]

Zauważyłaś Michalina, że on dyskredytuje wszystkich, dosłownie wszystkich? Zadaje pytania retoryczne, w tym przypadku mówi cos o spotkaniu w muzeum?
Zauważyłam.
Nawet mu zarzucono narcyzm co mnie ubawiło
Ewa,facet jest apodyktyczny ale jeśli coś chce się stworzyć to trzeba byc jednomyslnym,wszelkie dywagacje rozbijają jedność i tu sie z nim zgadzam w 100%.
Ideałem to on nie jest ale uważam,że on i jego ruch to na dziś jedyne rozwiązanie.
Tak Ewa,widzę,że jest kłótliwy,nie po drodze mu z konfą,nie po drodze mu z Olszańskim (a kiedyś się kumplowali)ale cóż,Maciak ma wizję i konkretnie ją realizuje.
A gadaczy to mamy setki i nic z ich gadania nie wynika.
Dlatego idę za Maciakiem:))

[...]

Acha,to nie wiedziałam.
Czy ich się nie zabija to nie wiadomo:)
Z drugiej strony uważajmu yeż na fejki których pełno jest po obu stronach:)

[...]

He,he,Amigo,nie zawsze się z Tobą zgadzam ale Twój zdrowy rozsądek też się przydaje

[...]

No nie wiem. Coś mi tak podpowiada. Może mój wewnętrzny głos? Hehehe.
123456