Polacy przeciw wojnie

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
michalina napisał/a
Amigoland napisał/a
michalina napisał/a
Amigoland napisał/a
Kacapy łamią już wszelkie konwencje...Nie liczą się z nikim i z niczym...
Ale to chyba najemnik był.
jesli to był najemnik to dobrze,że się go [pozbyli,jednego idioty mniej.
Tacy ludzie ktorzy ida się bić za kasę podsycają wojny ,nie maja tez dobrze w glowie.
Czlowiek normalny ma swoją pracę,pasje i zajęcia a nie marzy o tym by strzelac do ludzi.
Co innego zwykły żołnierz obcej armii na siłę wcielony do wojska,ich obowiązuje konwencja o niezabijaniu jeńców.
W grupie Wagnera są sami najemnicy Jakoś ich jeńców nikt nie zabija. A tych jeńców Ukraińcy nabrali dosyć sporo...Witaj Michalino...
Acha,to nie wiedziałam.
Czy ich się nie zabija to nie wiadomo:)
Z drugiej strony uważajmu yeż na fejki których pełno jest po obu stronach:)
To fakt. Fejków i propagandy jest masa...

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
Biegnij Lola biegnij napisał/a
michalina napisał/a
Amigoland napisał/a
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
Dużo ludzi gada za wszystkich Polaków. Przeciwko wojnie, jest cały świat. Nawet Putin
Witaj Sarenko.
Witaj Amigo, ale tutaj chodzi, by zaznaczyć, że to nie nasza wojna.
No i nie mów mi, że cały świat jest przeciw, skoro wciąż są tacy, którzy do niej podżegają.
Aaa. Tzn. Że pan Stowarzyszenie Sykulski/Pitoń. Już działa Słyszałem że na ich spotkanie, przyszło...30 osób.
Sykulski podpadł Maciakowi
Wiem,że Cię to rozbawi Amigo ale Maciak się dziś pienił bo nie ma nic wspólnego z Sykulskim a Sykulski,zresztą,sam posłuchaj;)
W 55 ,17;)
Zauważyłaś Michalina, że on dyskredytuje wszystkich, dosłownie wszystkich? Zadaje pytania retoryczne, w tym przypadku mówi cos o spotkaniu w muzeum?
Zauważyłam.
Nawet mu zarzucono narcyzm co mnie ubawiło
Ewa,facet jest apodyktyczny ale jeśli coś chce się stworzyć to trzeba byc jednomyslnym,wszelkie dywagacje rozbijają jedność i tu sie z nim zgadzam w 100%.
Ideałem to on nie jest ale uważam,że on i jego ruch to na dziś jedyne rozwiązanie.
Tak Ewa,widzę,że jest kłótliwy,nie po drodze mu z konfą,nie po drodze mu z Olszańskim (a kiedyś się kumplowali)ale cóż,Maciak ma wizję i konkretnie ją realizuje.
A gadaczy to mamy setki i nic z ich gadania nie wynika.
Dlatego idę za Maciakiem:))
Ten nowy symbol na czapce Olszańskiego jest symbolem polskiej grupy specjalsów , nowej grupy, która niedawno powstała na Ukrainie. Nie rozumiem, o co chodzi z tymi wspólnym IP numerami...

Re: Polacy przeciw wojnie

[...]
Może Sykulski też chce kandydować z Włocławka?. No ale radio Słowian powiedziało...Słynny pan Maciak. To pewnie połaskotało ego pana Maciaka

[...]

Nie połechtało Amigo ,Maciak sie wnerwił bo facet zaproszony na ten kanał opowiadał same brednie to tylko moze zaszkodzić ruchowi;)

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Nie wiem dlaczego tego Wyrwała z Onetu, jeszcze nie zamkną On klepie o ważnych sprawach wojskowych na cały świat. Miał już raz wpadkę na Ukrainie. Nadawał z miejsca na Ukrainie, gdzie wygadał się o wielu szczegółach, tego miejsca...
W tych oddziałach są tylko byli specjalsi z polskiego oddziału Grom. Od gen. Polko...

Re: Polacy przeciw wojnie

michalina
[...]
Sykulski(jak i inni)zauważył,że Di P zebrał mnóstwo ludzo i podpinają sie pod Maciaka na bezczela;))

[...]

W roku wyborczym, będzie jeszcze nie jeden taki podjazd

[...]

Jeżeli chodzi o to co znajduje się pod orzełkiem czapki Olszańskiego. To nie jest symbol faszystowski. Bo SS miało  zdaje się tylko samą czaszkę. A ta jest z piszczelami. Taki symbol mieli przecież piraci

[...]

Acha...Nieładnie robią. Maciak będzie robił robotę a oni będą zbierać punkty

[...]

Dokładnie o to chodzi;)

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Nie chcemy wojny i śmierci naszych bliskich, więc dobrze, że to jest akcentowane.

Re: Polacy przeciw wojnie

Nie chcemy wojny i śmierci naszych bliskich, więc dobrze, że to jest akcentowane.
Dokładnie tego samego chce państwo Które zabrania swoim obywatelom walczenia w innych krajach, na własną rękę. Ustawa ta jest obecnie zamrożona. Bo przecież nie możesz przykuć łańcuchem obywatela do kaloryfera, kiedy on rwie się do walki za słuszną sprawę...

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
Andrzeju nawet czystej krwi wariaci są bardzo ostrożni jeżeli chodzi o całość własnej osoby >;) Pamiętasz jak szuwar się wybierał z kolegami wyzwalać ukrów? >;)))

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
Wojtek? Nawet wariat ma swoje prawa

Re: Polacy przeciw wojnie

Wojtek? Nawet wariat ma swoje prawa

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Do hospitalizacji w klinice zamkniętej? >;)) Muzułmanie mieli ciekawą terapię szokową, wychłostywali szaleństwo, jednym pomogło inni umarli. Sprawa załatwiona i nikt nie narzekał, że był słabo leczony >;)) Ale nie bądźmy okrutni, można się było pośmiać z tych lewicowych farmazonów

Re: Polacy przeciw wojnie

Sylwia
Administrator
[...]
Jakby Polska leżała na półwyspie Iberyjskim, to moglibyśmy powiedzieć, że to nie nasza wojna. Ale wojna toczy się przy naszej granicy. Wojna, którą wywołał znany nam od wieków agresywny sąsiad.
Teraz wyobraź sobie Sarenko. Masz za ścianą patologiczną rodzinę, gdzie leją się i drą każdego dnia, od rana do północy. Czy mówisz. Ech co mnie to obchodzi? To nie moja wojna, niech się tam leją, niech się pozabijają...Witaj Sarenko.
No, mogliby się pozabijać, a najlepiej jakby zniknęli. I tak, jak nie piję Amigo, to chyba bym się upiła wtedy 😁
Takich mam najbliższych sąsiadów właśnie.

Re: Polacy przeciw wojnie

Amigoland
[...]
No niestety. Dlatego musimy być zawsze czujni i silni. Silnego nie napadną. Niemcy są teraz tak słabe militarnie że byśmy ich, ich własnymi  czołgami rozjechali. Kacapy też ledwo zipią Witaj Sarenko.

Re: Polacy przeciw wojnie

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Nie wypowiadaj takich życzeń Serenko bo jak zadziała to będzie Cię to męczyło. Mi wiele lat temu ktoś umarł i pamiętam do dziś, nic nie przeklinałem, a oddałem "sprawę" wyżej i.... się przestraszyłem :) bo tak naprawdę to tego nie chciałem. A innym razem na zimno a w takiej zawziętości coś powiedziałem i hmm żałuję, bo gniew przechodzi, a nie odwróci się.

Re: Polacy przeciw wojnie

Sylwia
Administrator
[...]
Każdy kraj w Europie ledwie zupie, bo wszystko oddał Ukrainie.
Tam musi być czarna dziura, która cały ten sprzęt zachodni pochłania.
Ruski ma się dobrze...

123456