Mój hicior na dzisiaj;))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Hej!!! uwielbiam

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Fajne. Filmik zadaje kłam, że polska wieś była szara i brudna. Była piękna, kolorowa...

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Hej!!! uwielbiam

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Fajne. Filmik zadaje kłam, że polska wieś była szara i brudna. Była piękna, kolorowa...

No ,czasem była brudna i szara,pamietasz 'Noce i dnie "Amigo?
Jak się Barbara i Bogumił przenieśli do Serbinowa,a tam deszcz i błoto;))
Ale ogólnie to na wsi jest zawsze pięknie:))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Mnie to nosi, jak słucham takiej muzy he he Wojcieszek mówi, ze jestem ludyczna, bo tego słucham i kurwuję, a on to kurwa szlachcic i trze bibułe o bibułe he he Ciagle mi wstawia ten miecz z piórkiem. Mam byc elokwentna, dystyngowana i nie kurwować, tylko pięknie argumentować! Ni chuja sie nie doczeka he he

[...]

Jak droga jest nieutwardzona, to zawsze będzie błoto. W Polsce takie drogi były jeszcze bardzo długo po transformacji...Czy już wszystkie wioski mają utwardzone drogi? Nie wiem...

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Dobre >;) Wiesz Michalino, serce nie sługa, ale chyba Bogumił nie był bardzo szczęśliwy z Barbarą >;) Choć kto wie może ich miłość miała takie smutne aspekty?

[...]

Żreć nie dać, kija nie żałować.
A pani Ewa, nie będzie "kurwować" >;))

[...]

Ty pewnie byłeś elokwentny i dystyngowany, kiedy sie nałoiłeś? he he Ile ja juz sie naogladałam takich trę bibułę przez bibułę w akcji, to głowa boli. Uważasz, ze tak bluźnię na co dzień? w pracy? kurwa?

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.
Kontestujesz w ten sposób :) męczy cię odgrywanie codziennych prozaicznych ról i tak odreagowujesz >;)) Głupie, ale skuteczne >;))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Kontestujesz w ten sposób :) męczy cię odgrywanie codziennych prozaicznych ról i tak odreagowujesz >;)) Głupie, ale skuteczne >;))
Jedni kurwują inni chodzą na prostytutki, każdy sobie jakoś radzi wojcieszku. Dobrze , że juz nie pijesz, ale alkoholikiem zostaje się na zawsze.

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.
Dlaczego więc ulegasz nałogom?

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
Z tego samego powodu co ty

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.
Mocno wątpię >;)

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
To się mylisz. Nałóg masz uwarunkowany w mózgu, tym najsłabszym organie w ciele. Są ludzie, którzy podczas np studiów potrafią wypić hektolitry piwa i spalić kilogramy trawy, ale nie zostaja nałogowcami. To nie substancje są uniezależniające , tylko predyspozycje twojego mózgu.

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.

12 Kroków AA

    Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu – że nasze życie stało się niekierowalne.
    Uwierzyliśmy, że Siła większa od nas samych może przywrócić nam zdrowy rozsądek.
    Podjęliśmy decyzję, aby powierzyć naszą wolę i nasze życie opiece Boga, tak jak Go rozumieliśmy.
    Zrobiliśmy wnikliwą i odważną osobistą inwenturę moralną.
    Wyznaliśmy Bogu, sobie i drugiemu człowiekowi istotę naszych błędów.
    Staliśmy się całkowicie gotowi, żeby Bóg usunął wszystkie te wady charakteru.
    Zwróciliśmy się do Niego w pokorze, aby usunął nasze braki.
    Zrobiliśmy listę wszystkich osób, które skrzywdziliśmy i staliśmy się gotowi zadośćuczynić im wszystkim.
    Zadośćuczyniliśmy osobiście wszystkim, wobec których było to możliwe, z wyjątkiem tych przypadków, gdy zraniłoby to ich lub innych.
    Prowadziliśmy nadal osobistą inwenturę, z miejsca przyznając się do popełnianych błędów.
    Staraliśmy się przez modlitwę i medytację poprawiać nasz świadomy kontakt z Bogiem, tak jak go rozumieliśmy, prosząc jedynie o poznanie Jego woli wobec nas oraz o siłę do jej spełnienia.
    Przebudzeni duchowo w rezultacie tych kroków staraliśmy się nieść to posłanie innym alkoholikom i stosować te zasady we wszystkich naszych poczynaniach.

1234 ... 6