Mój hicior na dzisiaj;))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

12 Kroków AA

    Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu – że nasze życie stało się niekierowalne.
    Uwierzyliśmy, że Siła większa od nas samych może przywrócić nam zdrowy rozsądek.
    Podjęliśmy decyzję, aby powierzyć naszą wolę i nasze życie opiece Boga, tak jak Go rozumieliśmy.
    Zrobiliśmy wnikliwą i odważną osobistą inwenturę moralną.
    Wyznaliśmy Bogu, sobie i drugiemu człowiekowi istotę naszych błędów.
    Staliśmy się całkowicie gotowi, żeby Bóg usunął wszystkie te wady charakteru.
    Zwróciliśmy się do Niego w pokorze, aby usunął nasze braki.
    Zrobiliśmy listę wszystkich osób, które skrzywdziliśmy i staliśmy się gotowi zadośćuczynić im wszystkim.
    Zadośćuczyniliśmy osobiście wszystkim, wobec których było to możliwe, z wyjątkiem tych przypadków, gdy zraniłoby to ich lub innych.
    Prowadziliśmy nadal osobistą inwenturę, z miejsca przyznając się do popełnianych błędów.
    Staraliśmy się przez modlitwę i medytację poprawiać nasz świadomy kontakt z Bogiem, tak jak go rozumieliśmy, prosząc jedynie o poznanie Jego woli wobec nas oraz o siłę do jej spełnienia.
    Przebudzeni duchowo w rezultacie tych kroków staraliśmy się nieść to posłanie innym alkoholikom i stosować te zasady we wszystkich naszych poczynaniach.
Od razu wystartowałes z alkoholem he he z wiadomych przyczyn z resztą. Ale uzależnienie moze być od wszystkiego, nie spłycaj tego tylko do własnych doświadczeń wojcieszku he he

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

To się mylisz. Nałóg masz uwarunkowany w mózgu, tym najsłabszym organie w ciele. Są ludzie, którzy podczas np studiów potrafią wypić hektolitry piwa i spalić kilogramy trawy, ale nie zostaja nałogowcami. To nie substancje są uniezależniające , tylko predyspozycje twojego mózgu.
Wojtkowi chyba najlepiej smakowało wino mszalne Ale jak go z kościoła wyrzucili, to do dzisiejszego dnia nie może im tego podarować

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Dobre >;) Wiesz Michalino, serce nie sługa, ale chyba Bogumił nie był bardzo szczęśliwy z Barbarą >;) Choć kto wie może ich miłość miała takie smutne aspekty?
Nie był szczęśliwy bo bardziej kochał.
Chcial jej nieba przychylić a ona miala we łbie tylko Strassburgera z nenufarami
Ilez mozna!

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Andrzeju, ksiądz katolicki pije wytrawny  Riesling, może dobry do obiadu do ryby, ale nie dla młodych chłopców brr jaki kwasior. Ewangelicy używają czerwone półwytrawne, całkiem znośne ale tego tyle co kot napłakał bo komunia jest pod dwoma postaciami, nie ma opłatka do ust a sam bierzesz kawałeczek chleba i malutki kieliszeczek wina

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Tak jest zawsze Michalino >;) Francuzi mają takie przysłowie, że w miłości ktoś całuje i ktoś nadstawia policzek. Głębokie >;))

[...]

Swego czasu mój tata był ministrantem;))
Ale potem stał się ateista;))
Coś mówi,że ząb go boli,kłopot bo trzeba do dentysty i nie daj boze rwanie bo on bierze leki na rozrzedzenie krwi.

[...]

U mnie rwanie robią tylko chirurdzy szczękowi...

[...]

No tak Amigo,też bym musiala do szczękowego.
Ale najpierw trzeba ustalic co i jak.

[...]

Może nie będzie aż tak źle. a jeżeli ojciec bierze leki na rozrzedzenie krwi, to lekarz powie co należy robić. prawdopodobnie zakaże brać tego dnia...Oni po rwaniu zaraz zaszywają...Trzeba się zabezpieczyć w te torebki ściągające temperaturę , prosto z zamrażalnika...

[...]

Zobaczymy,jutro go zapiszę do zwyklego,niech obejrzy i zrobią prześwietlenie a potem sie zobaczy.
Może to nie ząb tylko jakis stan zapalny dziąsel,tata to sam nie wie co i jak.

[...]

Tak...Czasami coś się dostanie między zęby i...Boli. Ja to mam taki specjalny pogrzebacz dentystyczny

[...]

No może,no oby;))
Amigo,może sie minałeś z powołaniem i powinieneś zostać dentystą

[...]

No ale na dentystę, to byłem za słaby z matematyki
https://www.ebay.de/itm/325744706970?chn=ps&_ul=DE&_trkparms=ispr%3D1&amdata=enc%3A1Yl8jRdWkTBWkvLuvDMnBvg19&norover=1&mkevt=1&mkrid=707-134425-41852-0&mkcid=2&mkscid=101&itemid=325744706970&targetid=1716911581159&device=c&mktype=pla&googleloc=9042189&poi=&campaignid=17943303986&mkgroupid=140642150118&rlsatarget=pla-1716911581159&abcId=9301060&merchantid=614902733&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw8diwBhAbEiwA7i_sJQdYIwh9MtvbrlDS6fg_sKxfLb_PwYckH0_ow9D24uZW89FOs8fGjRoC1fcQAvD_BwE A jak jest coś naprawdę z zębem...To boli...Bardzo boli...

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Nie ma co zwlekać choć może jakieś płukanie np szałwią?

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Nie ma co zwlekać choć może jakieś płukanie np szałwią?
Jak jest zapalenie dziąsła, to jest teraz taka maść, że raz posmarujesz i po ptokach

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.
A to nie jakieś antybiotyki, Andrzeju?

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

A to nie jakieś antybiotyki, Andrzeju?
Może i antybiotyk. Ale za to działa. I to jak?

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))