Wiosna!:))

michalina
Zakwitły bzy jak w maju;))
Jakieś 3 tygodnie wszytsko poszło do przodu:))
Tu Tygrysia medytuje nad stokrotką:)

Tulipany jak na 1go maja:)

Kos sobie przyleciał na kąpiel:)

I drzewo na Wietrzni cale w kwiatach:)

Re: Wiosna!:))

michalina
Zdjęlam buty i zanurzyłam stopy w jeziorku,nawet całkiem ciepła woda juz była;))

Re: Wiosna!:))

To fakt, wszystko przyszło miesiąc wcześniej. U mnie osy szukają miejsca, na złożenie jaj. Podobno rzepak już kwitnie...Witaj Michalino...

Re: Wiosna!:))

Amigoland
Biały bez u mnie też kwitnie. Fioletowy wycięli parę lat temu. Stary już był...

Re: Wiosna!:))

To fakt, wszystko przyszło miesiąc wcześniej. U mnie osy szukają miejsca, na złożenie jaj. Podobno rzepak już kwitnie...Witaj Michalino...
Hej Amigo:))
Pięknie wygladają takie polaie rzepaku:))
Osy tez juz latają,niesamowite!
Najgorsze jest to,że zapowiadają przymrozki  w przyszłym tygodniu.

Re: Wiosna!:))

Cudnie jest Miśka!! ja nie wiem, jak ty mozesz kochac zimę bardziej niż wiosnę? he he

Re: Wiosna!:))

Biegnij Lola biegnij
Wiesz jaki miałam nikc na moim pierwszym forum? Abydowiosny he he

Re: Wiosna!:))

Wiesz jaki miałam nikc na moim pierwszym forum? Abydowiosny he he
Pamietam Twój stary nick Ewa;))
Kocham zimę bo mam coś zryte pod kopułą,lubię białą,sterylną śnieżną przestrzeń;))
Co nie znaczy,że nie lubie wiosny,lata czy jesieni,każda pora ma swój urok jedyny w swoim rodzaju;))

Re: Wiosna!:))

Biegnij Lola biegnij
Ja kocham zimę w okreslonych okolicznościach he he  Góry, piękne widoki, drewniany domek i kominek he he standardowo, niczym sie nie różnię od wielu innych osób, które taką zimę tez pewnie lubią. Ale tej zimy, kiedy muszę jechac do pracy, a auto mi nie odpala, kiedy musze odsniżyć, kiedy się wypierdalam na moich śliskich kafelkach przed domem, kiedy musze się okutać w grube ciuchy, to juz nie lubię he he

[...]

U mnie też kurtka zimowa jeszcze wisi w korytarzu

Re: Wiosna!:))

[...]

No tak,nie mam prawka to mi chociaż odpalanie auta odpada

[...]

No,ma przyjśc ochłodzenie;))
Też nie chowalam cieplejszych kurtek:)

Re: Wiosna!:))

Biegnij Lola biegnij
"Ochłodzenie" Dla mnie temperatura od 15 do 25 stopni to jest błogosłwaieństwo. Jak jest 15 chodze w krótkim rekawku, bez żadnych kurtek, bluz czy innych tam takich ubranek he he Bajka he he

Re: Wiosna!:))

[...]
Ta biel i to ta pierwsza jest piękna Michalino. Wszędzie szaroburo a tu nagle pięknie czysto >;) Ale dla mnie to jesień ma najwięcej uroku >;)

Re: Wiosna!:))

"Ochłodzenie" Dla mnie temperatura od 15 do 25 stopni to jest błogosłwaieństwo. Jak jest 15 chodze w krótkim rekawku, bez żadnych kurtek, bluz czy innych tam takich ubranek he he Bajka he he
Pod warunkiem że nie ma chłodnego wiatru...Jak dla mnie też może być...

Re: Wiosna!:))

Re: Wiosna!:))

[...]

Lothar.
Jeszcze jakoś rześko jest i wcale nie za ciepło >;)

Re: Wiosna!:))

Biegnij Lola biegnij
Jest zajebiście he he

Re: Wiosna!:))

[...]

No wiem Wojtek,że najbardziej lubisz jesień:))
12