Mówisz, że chcecie rewolucji
Lepiej zaczynajmy od razu
Cóż, wstawaj na nogi
I dalej na ulicę
Śpiewając:

Władza w ręce ludzi x3
Władza w ręce ludzi już teraz

Milion robotników pracujących za grosze
Lepiej dajcie im to, co naprawdę do nich należy
Będziemy musieli was zmieść
Kiedy wejdziemy do miasta
Śpiewając

Władza w ręce ludzi x3
Władza w ręce ludzi już teraz

Muszę zapytać każdego z was, towarzysze i bracia,
Jak traktujesz swoją kobietę tam w domu?
Ona musi być sobą
Więc może stać się wolna
Śpiewając

Władza w ręce ludzi x16
Władza w ręce ludzi już teraz

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,john_lennon,power_to_the_people.html

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Władza w ręce ludzi x7
[...]

Dlatego musiał umrzeć

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Władza w ręce ludzi x7
[...]

Podobno to komuch był...No żeby nie ci towarzysze w tekście... To mogłoby być...

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Wiecie co kjest najgorsze?
To,że tzw.elita umysłowa w państwach najbardziej wierzy w te wszystkie mainstrimowe brednie.
Lekarze,prawnicy,ekonomiści,nauczyciele-oni są tak oderwani że stali sie najbardziej podatnym gruntem na indoktrynację,wierzą w pandemie,w PO,w zielony ład ,w ogóle jakby przestali mysleć i łykają każdą papkę jaka im podają.
Aa to niedobrze,bo jednak w społeczeństwie najwięcej mogą zdziałać właśnie lekarze i prawnicy.I wykładowcy.
To oznacza, że nie są prawdziwą Elitą, Michalino >;)

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Władza w ręce ludzi x7
[...]

Komuch, bo nie widział z bliska komunizmu >;)

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Władza w ręce ludzi x7
[...]

Nie znając historii można zakalsyfikować ludzi gdzie się chce i jak się chce! On juz wtedy walczył z NWO!  wypisz, wymaluj komuch, bo sprzeciwiał się globalnemu rządowi, bo sprzeciwiał sie temu kurestwu, juz wtedy! Najprościej nazwac go wstętnym rewolucjonistą i komunistą he he Co ty myślisz, że ludzie nagle teraz się budzą! Teraz to sie budza masowo, ale obudzeni byli i w tamtych czasach

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.
Fred Seaman pracował dla Lennona od 1979 r. do tragicznej śmierci artysty rok później. Mężczyzna twierdzi, że gdyby bitles, kojarzony na ogół z lewicowymi przekonaniami, miał możliwość głosowania w ówczesnych wyborach na prezydenta Stanów Zjednoczonych, prawdopodobnie oddałby głos na Ronalda Reagana, kandydata partii republikańskiej.

– Dał mi jasno do zrozumienia, że zagłosowałby na Reagana. Jimmy Carter go nie przekonywał – taka wypowiedź Seamana pojawia się w nowym filmie dokumentalnym pt. „Beatles Stories”. – Spotkał Reagana w latach 70. na jakimś wydarzeniu sportowym. Byłem zaszokowany jego deklaracją. John chyba zapomniał, że Reagan nagradzał żołnierzy, którzy tłumili pokojową demonstrację w Berkeley.

– Z drugiej strony widziałem, jak John wchodził w ostre kłótnie z moim wujkiem, starym komunistą. Stało się dla mnie jasne, że opuścił go młodzieńczy radykalizm. W 1979 i 1980 r. był zupełnie inną osobą, niż gdy pisał „Imagine”. Był zażenowany naiwnością mojego wujka.

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Stare w nowej odsłonie
Cześć, ciemności, mój stary przyjacielu
Przyszedłem znowu porozmawiać z tobą
Ponieważ wizja cicho przesuwała się
Pozostawiając swoje nasiona, gdy spałem
I wizja, która została zasadzona w moim umyśle
Wciąż trwa
W dźwięku ciszy

W niespokojnych snach szedłem sam
Wąskimi uliczkami z kostki brukowej
Pod blaskiem latarni ulicznej
Podwinąłem mój kołnierz przy zimnie i wilgoci
Kiedy moje oczy zostały porażone błyskiem neonowego światła
Które rozdarło noc
I dotknęło dźwięku ciszy

I w nagim świetle ujrzałem
Dziesięć tysięcy ludzi, może nawet więcej
Ludzie rozmawiający bez słów
Ludzie słyszący bez słuchania
Ludzie piszący piosenki, których głosy nigdy nie podzielą
Nikt nie odważył się
Zakłócić dźwięk ciszy

Głupcy, powiedziałem, "Nie wiecie
Że cisza rośnie jak rak
Słuchajcie moich słów, żebyście mogli się uczyć
Weźcie moje ramiona, żebym mógł was dosięgnąć.
Ale moje słowa jak ciche krople deszczu spadały
I odbijały się w studniach ciszy

I ludzie kłaniali się i modlili
Do neonowego boga, którego stworzyli
I znak wyświetlił swoje ostrzeżenie
W słowach, które formował
I znak mówił, "Słowa proroków
Zapisane są na metrowych ścianach
I w mieszkaniowych korytarzach
I szeptane w dźwiękach ciszy.

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,cyril,sound_of_silence.html
Ewka? Ten hit ma już pół wieku! Sądzę że powstał w czasie wojny w Wietnamie...
"Kiedy powstała piosenka The Sound Of Silence?
The Sound of Silence – Wikipedia, wolna encyklopedia
The Sound of Silence (początkowo wyd. jako The Sounds of Silence) – piosenka amerykańskiego duetu Simon & Garfunkel wydana na singlu w 1965 roku (przez CBS Records International)."
No przecież napisałam , że to jest stare nowe! nie znałes tej piosenki???

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Miśka! odmroziło się, uwierz mi. Mam brata lekarza, ten wychowany na Rockefelerowskiej medycynie. Zaszprycował się, bo "musiał" , w kazdym razie płyną na tej kurewskiej fali. Wiesz co ostatnio powiedział mojej mamie?! Z naszej trójki (chodzi o rodzeństwo), to Ewka jest najmądrzejsza he he
Chyba połechtało twoje ego Ale przecież to było takie proste. Po się szczepić na coś czego nie ma. Było tylko w telewizji...
No właśnie nic mnie nie połechtało!! ulżyło mi po prostu!!! W końcu poczułam, że coś może drgnie w mojej mamie, w mojej siostrze! Skoro guru rodzinnej medycyny w którą wierzy moja rodzina nagle zaczyna ogarniać temat! Mnie nie chciały słuchać!, ale jak im lekarz powie, to może zmienią perspektywę????

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
Jest nadzieja!!! że w końcu zaczną ogarniać temat!

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.
Wątpię, Ewo >;) Ludzie mają w sobie potrzebę autorytetu, a to zbyt ciekawy towar aby go zostawić przypadkowi >;)

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
W moje rodzinie to mój brat był autorytetem jeśli chodzi o tzw "medycynę" I nagle on zaczyna powątpiewać!!! powątpiewać! rozumiesz??? Cały medyczny świat mojej rodziny został naruszony. I niech to trwa! ja już nic więcej nie musze robić!

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Lothar.
To dlatego ja często mówię o pieniądzach, a nie o poglądach >;) To z rozmów z Psychiatrami >;)) Jak wyrażasz "obrazoburcze" poglądy to jesteś "niestabilna" a jak mówisz, że to słaby interes i jest możliwość dużych strat, to brzmi...... poważnie >;PP

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
Zawsze byłam czarną owcą w rodzinie he he stabilna , niestabilana, nie ma to teraz dla mnie żadnego znaczenia! Znaczenie ma dla mnie fakt, ze oni zaczynają się budzić!! To jest coś pięknego! he he po malutku , po wolutku, nic na siłę, ale idzie w dobrym kierunku!

[...]

Super:))
No jest nadzieja,wiem,że nie wszyscy lekarze są po stronie bandytów,takie twierdzenie byłoby krzywdzące.
Mam brata ekonomistę,całe zycie pracuje w banku(nawet kilka lat był dyrektorem)i też nie jest "mainstreamowy",wie,na czym polegają te wszyskie wałki;))
Oczywiscie się nie szprycował,na szczęscie nie musial:)

[...]

 Idziemy dalej !

[...]

Ewka? Ja ją znałem jak ciebie jeszcze na świecie nie było

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Jest nadzieja!!! że w końcu zaczną ogarniać temat!
Beton skruszał. Jest nadzieja

[...]

A ogarniałes tak, jak teraz? Może teraz też nie ogarniasz,nie wiem? W każdym razie jesteś starszy ode mnie tylko o jedno pokolenie, ze 20 lat pewnie. To nadajemy jeszcze na tych samych falach he he I nie ma znaczenia kiedy ty ją znałeś, tylko kiedy zrozumiałeś ? he he