Lothar.
Mapa zabójstw. Mamy eden?

Re: Dziwny jest ten świat?

Amigoland
Masz ten swój dostęp do broni...

Re: Dziwny jest ten świat?

Lothar.
W Szwajcarii każdy ma w domu i co? Myślisz że bym walił do sąsiadów, Andrzeju? To lewicowa narracja, że ludzie potrzebują nadzoru urzędników >;)) Cywilnie na byle jaką klamkę to badania i egzaminy, a w mundurze to co ci tylko do głowy przyjdzie, bez żadnych papierów. Wsiadaj i jedź, ale ja nigdy.... nauczysz się, kolegów zapytaj >;))

Re: Dziwny jest ten świat?

[...]
W  Szwajcarii też każdy ma samochód i nie jeździ po pijaku. Polacy w oczach zachodu, to narwańcy...Może i coś w tym jest...

Re: Dziwny jest ten świat?

Amigoland
Jak gadała wczoraj w jakimś programie , jakaś lewaczka. W Polsce jest nieograniczony dostęp do broni...Chyba miała na myśli pistolety na wodę

Re: Dziwny jest ten świat?

Lothar.
Andrzeju, każda wojna dostarcza broni kryminalistom na dobre 20 lat >;)