Stare w nowej odsłonie

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Stare w nowej odsłonie
Cześć, ciemności, mój stary przyjacielu
Przyszedłem znowu porozmawiać z tobą
Ponieważ wizja cicho przesuwała się
Pozostawiając swoje nasiona, gdy spałem
I wizja, która została zasadzona w moim umyśle
Wciąż trwa
W dźwięku ciszy

W niespokojnych snach szedłem sam
Wąskimi uliczkami z kostki brukowej
Pod blaskiem latarni ulicznej
Podwinąłem mój kołnierz przy zimnie i wilgoci
Kiedy moje oczy zostały porażone błyskiem neonowego światła
Które rozdarło noc
I dotknęło dźwięku ciszy

I w nagim świetle ujrzałem
Dziesięć tysięcy ludzi, może nawet więcej
Ludzie rozmawiający bez słów
Ludzie słyszący bez słuchania
Ludzie piszący piosenki, których głosy nigdy nie podzielą
Nikt nie odważył się
Zakłócić dźwięk ciszy

Głupcy, powiedziałem, "Nie wiecie
Że cisza rośnie jak rak
Słuchajcie moich słów, żebyście mogli się uczyć
Weźcie moje ramiona, żebym mógł was dosięgnąć.
Ale moje słowa jak ciche krople deszczu spadały
I odbijały się w studniach ciszy

I ludzie kłaniali się i modlili
Do neonowego boga, którego stworzyli
I znak wyświetlił swoje ostrzeżenie
W słowach, które formował
I znak mówił, "Słowa proroków
Zapisane są na metrowych ścianach
I w mieszkaniowych korytarzach
I szeptane w dźwiękach ciszy.

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,cyril,sound_of_silence.html

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Amigoland
Na testowo .pl też jestem zalogowany

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
Ten tekst jest po prostu mega! Ludzie zaczęli w końcu widzieć i słyszeć patrząc i słuchając! Duzo ludzi zaczyna widzieć i słyszeć. Jestem z tego powodu szczęsliwa he he

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Ten tekst jest po prostu mega! Ludzie zaczęli w końcu widzieć i słyszeć patrząc i słuchając! Duzo ludzi zaczyna widzieć i słyszeć. Jestem z tego powodu szczęsliwa he he
Miejmy nadzieję że dojdzie do wielkiego przebudzenia. Najpierw w Europie a potem w Stanach...

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
Zobacz Japonię! To się dzieje na całym swicie

https://www.facebook.com/100070309354980/videos/825827829589444

[...]

Ewka? Ten hit ma już pół wieku! Sądzę że powstał w czasie wojny w Wietnamie...
"Kiedy powstała piosenka The Sound Of Silence?
The Sound of Silence – Wikipedia, wolna encyklopedia
The Sound of Silence (początkowo wyd. jako The Sounds of Silence) – piosenka amerykańskiego duetu Simon & Garfunkel wydana na singlu w 1965 roku (przez CBS Records International)."

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Zobacz Japonię! To się dzieje na całym swicie

https://www.facebook.com/100070309354980/videos/825827829589444
Nie no w szoku jestem!
Że w Japonii ,takie karne społeczeństwo się ocknęło to szok!

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Zobacz Japonię! To się dzieje na całym swicie

https://www.facebook.com/100070309354980/videos/825827829589444
Ruchy oddolne są wszędzie. Tylko Polska cofnęła się do 2015 roku!

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Wiecie co kjest najgorsze?
To,że tzw.elita umysłowa w państwach najbardziej wierzy w te wszystkie mainstrimowe brednie.
Lekarze,prawnicy,ekonomiści,nauczyciele-oni są tak oderwani że stali sie najbardziej podatnym gruntem na indoktrynację,wierzą w pandemie,w PO,w zielony ład ,w ogóle jakby przestali mysleć i łykają każdą papkę jaka im podają.
Aa to niedobrze,bo jednak w społeczeństwie najwięcej mogą zdziałać właśnie lekarze i prawnicy.I wykładowcy.

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Zobacz Japonię! To się dzieje na całym swicie

https://www.facebook.com/100070309354980/videos/825827829589444
Ruchy oddolne są wszędzie. Tylko Polska cofnęła się do 2015 roku!
No niestety Amigo.

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Zobacz Japonię! To się dzieje na całym swicie

https://www.facebook.com/100070309354980/videos/825827829589444
Ruchy oddolne są wszędzie. Tylko Polska cofnęła się do 2015 roku!
No niestety Amigo.
Szok, po prostu szok...Teraz zamiast o państwie, będą gadać pół roku o aborcji...

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Miśka! odmroziło się, uwierz mi. Mam brata lekarza, ten wychowany na Rockefelerowskiej medycynie. Zaszprycował się, bo "musiał" , w kazdym razie płyną na tej kurewskiej fali. Wiesz co ostatnio powiedział mojej mamie?! Z naszej trójki (chodzi o rodzeństwo), to Ewka jest najmądrzejsza he he

[...]

Chyba połechtało twoje ego Ale przecież to było takie proste. Po się szczepić na coś czego nie ma. Było tylko w telewizji...
123456