Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
To nie tak Ewo >;) załóżmy że przyszłaś tu się czegoś nauczyć i coś zrobić jak każdy z nas ale konsekwentnie hmm i długotrwale czegoś pragnąc zespołowo, zmieniamy siebie i swoje otoczenie. Chcę żeby sąsiedzi mieli dobre dostatnie życie, razem z rodzinami :) Nie obijaj się :) tylko chciej tego samego >;))

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Zapomniałem życzyć Kropelce wszystkiego naj >;))

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Mówisz złe moce? >;)) Wszyscy "służymy" a służba nie drużba i nie warto się oszukiwać że nieużyteczne narzędzia nie trafią na duchowe wysypisko. Może i stąd moje prywatne piekło >;)) Eden dla "swoich" Polskie Piekło >;))

[...]

Zabawnym jest, że możesz się mylić >;) Tylko jesteśmy inni, no może poza drobnymi podobieństwami :) więc i hmm "metodyka" jest inna >;))

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
I myśleć Ciepło, bez... wężowego języka? >;)) Słowa często dzielą ludzi >;)) Uśmiecham się >;)))