Co kraj to obyczaj >;))

Re: Co kraj to obyczaj >;))

Amigoland
No. Dlatego moja noga w ny jorku nie postanie. Nawet mnie to nie interesuje Tam możesz przylecieć i...Zaraz z lotnika odlecieć Bo jakiemuś czarnemu urzędnikowi nie spodoba się twoja słowiańska twarz. Bo spojrzałeś na niego dziwnie i pomyślałeś..."Co on tu robi? Przecież o tej porze powinien być na plantacji?"

Re: Co kraj to obyczaj >;))

Lothar.
Też się nie wybieram, a krewny był i stwierdził, że tej potęgi to nie widać, tylko kraj duży i jedzenie niespecjalne >;)

Re: Co kraj to obyczaj >;))

Też się nie wybieram, a krewny był i stwierdził, że tej potęgi to nie widać, tylko kraj duży i jedzenie niespecjalne >;)
Też się dużo nasłuchałem o Stanach. Wielki kraj, krajoznawczo nie powiem, jest co zwiedzać. Ale w tych molochach miastach to niebezpiecznie. Nawet porządnego chleba nie kupisz...

Re: Co kraj to obyczaj >;))

Lothar.
Taki potencjał i tak zrujnować, w głowie się nie mieści.