Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o kasę Ewo 🤑 kk jest największym posiadaczem ziemskim. A skąd to wzięli? Zarobili? Wy..... Polaków opowiadali bajki.

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

ZALECENIA (PRZYKAZANIA) BOGÓW

W zamierzchłych czasach, gdy Niebiescy Bogowie przybywali na pomoc ludziom z Midgard-Ziemi, żyjący wówczas ludzie uprosili Bogów, aby ci pozostawili im swoje Zalecenia (przykazania-instrukcje), by wiedzieli jak żyć, jak postępować w trudnych czasach, aby szczęście i radość nie opuściły Wielkiej Rasy i by ludzie nie zapomnieli drogi Duchowego Wznoszenia się po Złotej Drodze Rozwoju Duchowego. Zalecenia Boga Peruna zapisane zostały w "Santi Wedach Peruna" (Księga Mądrości Peruna). Zaleceń wiele jest, tak jak i Bogów je powierzających. Aby człowiek mógł wypełniać wszystkie Zalecenia Bogów w życiu swym, powinien pamiętać o dwóch Wielkich Zasadach: święcie czcić Bogów i Przodków swoich oraz żyć według Sumienia.

Zalecenia Boga Ramhata

Wróćcie do swych korzeni, a otworzycie wrota do Boskiego Świata (Prawi).
Nie wchodźcie w inne Światy ze swymi prawami, lecz przestrzegajcie praw Świata tego.
Respektujcie prawo Ramhi Wielkiego, bądźcie mądrzy i doskonali.
Nie idźcie za Ciemnością, lecz za Światłem, gdyż idący za Ciemnością zginą w bezczasie.
Nie słuchajcie tych, którzy wzywają do Kłamstwa, lecz tych się słuchajcie, którzy wzywają do Prawdy.
Nie słuchajcie tych, którzy głoszą, że życie kończy się, gdyż oni nie wiedzą mówią.
Nie słuchajcie tych, którzy głoszą, że bliski twój, wrogiem twym, lecz słuchajcie tych, którzy głoszą, że bliski twój - przyjacielem twym.
Kroczcie przez Światy liczne, poznawajcie je i doskonalcie Ducha swojego.
Poznawajcie Mądrość Boga Jedynego (Roda) i odnajdźcie Światło Boże na drodze swej.
Nie dawajcie Wed tym, kto w zło zamienia je na zagładę wszystkiego co żywe.
Nie twórzcie przykazań i praw fałszywych, będących w przeciwieństwie do Praw i Przykazań Bożych, gdyż siebie zgubicie i potomków swych z Drogi zawrócicie.
Nie dążcie ku innym Światom, by uchwycić je, gdyż kto to w myślach ma, swój Świat stracić może.
Nie myślcie, że wiele Ziem jest martwych. Na nich życie przez was niewidziane, przez wasze zmysły nie odbierane.
Nie wykorzystujcie Wajtman i Wajtmar ku złu, by zdobyć inne Światy, lecz wykorzystujcie je dla dobra ich i poznania tych Światów, a wtedy przyjaźni mieszkańców Światów tych doświadczycie.
Nie przejawiajcie agresywności przeciw tym, którzy przybywają do was z innych Światów, gdyż tak jak wy będziecie się zachowywać, tak pomyślą oni o wszystkich mieszkańcach Świata waszego.
Nie niszczcie Świata waszego i przyrody jego, gdyż siebie zniszczycie i Świat swój stracicie.
Niech nie odtrąca żona pierwszego męża swego, gdyż odwróci się od niej Ród Niebieski.
Córka zrodzona w Święte lato, niech łączy się związkiem rodzinnym z mężem swoim tylko w Święte lato.
Niech nie dotknie palec ojca innej żony kiedy żona jego nosi dziecię jego pod sercem swoim.
Nie bierzcie innych żon prócz swojej, w każdym czasie, prócz czarnych godzin, gdy Ród męski ginie w obronie domu swojego, w obronie Ziemi swojej i Wiary swojej.
Nie stosujcie Fasz-niszczyciela przeciw Światu swemu, gdyż Świat swój żywy zniszczycie i potomków Rodu swego zatracicie.
Zachowujcie Pamięć o wszystkich przodkach Rodu swego, znajdziecie życzliwość Bogów i Przodków waszych.
Szanujcie Wędrowców, wysłańców Boga Jedynego (Roda), wsł### się w słowa i mądrości ich.
Nie żyjcie według praw stworzonych przez ludzi, pragnących pozbawić was Wolności, lecz żyjcie zgodnie z Prawami Boga Jedynego.
Nie wymawiajcie imienia Boga Jedynego w skargach, a głoście je tylko w Wielkie święta.
Czcijcie Bogów Niebieskich, Ojca i Matkę swoją, gdyż Życie wam dali, Ojciec i Matka dali Ducha i Ciało wam, a Bogowie - Duszę i Sumienie.
Nie wymyślajcie tych, którzy opuścili Świat wasz, gdyż o zmarłych mówi się tylko dobrze.
Nie sądźcie tych, którzy zbłądzili z drogi Światła, lecz skierujcie ich ponownie na drogę sprawiedliwości, gdyż za czyny swoje odpowiedzą oni przed Sumieniem i Rodem.
Nie wstydźcie się tego, co dane wam przez przyrodę waszą i Roda Jedynego, a wstydźcie się niewiedzy i ignorancji.
Oddawajcie szacunek Bogom waszym i Stwórcy Jedynemu, a odnajdziecie świat i spokój w życiu waszym, i niech będą otwarte Wrota Międzywymiarowe dla was.
Budujcie Świątynie, tak we wszystkich Światach, poznawajcie Mądrość Bożą, gdyż kto Mądrość Bożą nie poznaje, ten zatraca się.
Czcijcie uroczyście wszystkie święta, które pozostawili wam Przodkowie wasi, ozdabiajcie życie swoje radością i czynami pełnymi dobra ku Sławie Bogów i Przodków waszych.
Przestrzegajcie Przykazań moich,  które daję wam by odnaleźć pomoc moją po wsze czasy.

Zalecenia Boga Peruna
Szanujcie Rodziców swych i utrzymujcie ich w starości, gdyż jaką wykażecie troskę o nich, tak i was troską otoczą dziecięta wasze...
Zachowajcie pamięć o wszystkich Przodkach Rodów waszych, a i wasi potomkowie będą pamiętać o was...
Brońcie starych i małych, ojców i matek, synów i córek, gdyż to Krewni wasi, mądrość i kwiat narodów waszych...
Pielęgnujcie w dzieciętach swoich miłość do świętej ziemi Rasy, by nie łakomili się cudami zamorskimi, a same mogły czynić cuda dziwniejsze i piękniejsze ku chwale świętej ziemi waszej...
Nie czyńcie cudów dla dobra swego, a czyńcie cuda dla dobra Rodu swego oraz Rodu Niebieskiego...
Pomóżcie bliźniemu w nieszczęściu jego, a gdy i do was przyjdzie nieszczęście, i wam pomogą bliźni wasi...
Czyńcie rzeczy dobre, ku chwale Rodu waszego i Przodków waszych, a dostąpicie opieki Bogów Jasnych waszych...
Pomagajcie ze wszystkich sił budować Chramy i Kapiszty, zachowujcie Mądrość Bożą, Mądrość Starożytną...
Obmywajcie po trudach waszych ręce swe, gdyż kto rąk swych nie obmywa, ten siłę Bożą traci...
Oczyszczajcie się w wodach Irija, w rzece płynącej w świętej ziemi, gdyż obmycie białego ciała swego uświęca je siłą Bożą...
Utwierdzajcie na Ziemi waszej Prawo Niebieskie, które dali wam Jaśni Bogowie wasi...
Czcijcie ludzie dni rusalskie, przestrzegajcie Bożych świąt...
Nie zapominajcie o Bogach waszych, rozpalajcie ku chwale Bogów ognie i kadzidła, a doświadczycie życzliwości i łaski Bogów waszych...
Nie czyńcie krzywd sąsiadom waszym, żyjcie z nimi w pokoju i zgodzie...
Nie poniżajcie innych ludzi, a i wy nie będziecie poniżeni...
Nie czyńcie krzywd ludziom innych wiar, gdyż Bóg-Stwórca Jedyny nad wszystkimi Ziemiami... i nad wszystkimi Światami...
Nie sprzedawajcie ziemi swej za złoto i srebro, gdyż przekleństwa na siebie sprowadzicie i nie będzie dla was przebaczenia we wszystkie dni bez reszty...
Brońcie ziemię swą i zwyciężycie bronią prawą wszystkich wrogów Rasy...
Brońcie Rody Raszenów i Swiatorusów od Cudzoziemskich wrogów wkraczających w ziemie wasze ze złymi zamiarami oraz bronią.
Nie chwalcie się swą siłą idąc na bitwę, lecz chwalcie się z Pola Bitwy powróciwszy...
Zachowujcie w tajemnicy Mądrość Bożą, nie dawajcie Mądrości Tajemnej obcokrajowcom...
Nie przekonujcie tych ludzi, którzy nie chcą słuchać was i przysłuchiwać się słowom waszym...
Brońcie swe Chramy i Kapisty przed pohańbieniem obcokrajowców. Jeśli nie zachowacie Świątyń Świętej Rasy... i Wiary Przodków waszych, nawiedzą was lata smutku jak i krzywd z cierpieniami...
Kto ucieknie z ziemi swojej na obczyznę w poszukiwaniu życia lekkiego, ten odstępca Rodu swego, niech nie będzie wybaczenia Rodu jego, gdyż odwrócą się Bogowie od niego...
Niech was nie cieszy nieszczęście cudze, gdyż kto z cudzego nieszczęścia się cieszy, ten do sobie nieszczęście wzywa...
Nie oczerniajcie i nie śmiejcie się z tych, którzy kochają was, lecz za miłość miłością odpłacajcie, a doświadczycie opieki Bogów waszych...
Kochajcie bliźniego waszego, jeżeli on tego godny...
Nie bierzcie za żony: brat - siostrę swą, a syn - matkę swą, gdyż Bogów rozgniewacie i krew Rodu zepsujecie...
Nie bierzcie żon z czarną skórą gdyż, sprofanujcie dom i swój Ród zmarnujcie, a bierzcie żony ze skórą białą, swój dom rozsławicie... i swój Ród przedłużycie...
Nie żony odzień męskich nie noście, gdyż kobiecość stracicie, a noście żony to, co wam należne...
Nienaruszalne są więzy Związku Rodzinnego przez Bogów poświęcone! Gdy wbrew prawu Boga-Stwórcy Jedynego postąpicie, to szczęście swoje zatracicie...
Niezabite będzie dziecię w brzuchu matki, gdyż kto zabije dziecię w brzuchu ściągnie na siebie gniew Bóg-Stwórcy Jedynego... Kochajcie żony mężów swoich, gdyż oni obroną i oparciem waszym całego Rodu waszego...
Nie pijcie wiele napoi chmielnych, znajcie miarę w piciu, gdyż kto wiele napoi chmielonych pije, ten traci wygląd ludzki...
Strasznie dużo materiału. Skupiłam się póki co na tych zaleceniach. I są do rzeczy 😉 szczególnie te o szacunku do starszyzny, czy też by mąż nie brał sobie innej niewiasty (czyt. nie zdradzał) gdy jego ma dziecię pod sercem.
Jest tutaj także o nie łączeniu białej rasy z czarną i wiele innych..

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Swoista biblia bez przeróbek urzędników Konstantyna.

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Palili i niszczyli co mogli, jako walka z "pogaństwem" tak żebyśmy nie mieli żadnej innej tożsamości poza:

1.Polak katolik.
2.Polak komunista.

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Czarny lub czerwony? To dopiero "red pills" >;)

[...]

A ja lecę do pani Polonistki co ją raził styl oficjalnych dokumentów >;) A życie to nie szkoła >;) I chyba nie da rady wytłumaczyć aby się opamiętała. Ludzie żyją głęboko w swoich iluzjach, na tyle że rozumiem ich racje to hmm muszę traktować jak... opóźnionych, pomimo wysokiego iq i inteligencji emocjonalnej. Taka miła osoba a jak wytłumaczyć że pismo "pisane na kolanie" jest oficjalne?

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Nie potraktuje tego, jako oskarżenie? Miła babka nie chcę jej roztrącać we własnym domu. Chciałbym aby się nie wtrącała, to korespondencja z ubezpieczycielem i idzie przez jej ręce, choć wolał bym załatwiać sprawę bezpośrednio z likwidatorem, a ona pisze jakieś emocjonalne eseje dając haki do niewypłacenia odszkodowania, nie mogę jej powiedzieć że to głupie, bo jako nauczycielka "wie lepiej" >;))) A jednak >;PP

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Będę się trzymał pieniędzy, już usłyszałem że moja faktura to "dużo" co oczy przetarłem, hmm myślę że lubimy się oszukiwać, nie oceniając krytycznie tych których lubimy >;)) Zaczynam rozumieć dlaczego pan mąż hmm zmienił adres pozostawiwszy dom. To bardzo przykre patrzeć w oczy osoby bardzo pozytywnej i wykształconej ale dostrzegając to czego się widzieć nie chce. Będę bardzo pilnował aby jej nie urazić bo to "wiem lepiej" jest jakąś barierą psychologiczną być może nawet strata finansowa nie jest warta naruszenia tych murów i zdałem sobie sprawę że może chodzić o pozycję "ofiary" :) Sama widzisz że to skomplikowana rozgrywka. Odwracamy twierdzenie Goethego bo z rzeczy prostych robimy skomplikowane >;))

Wszystko jest trudne zanim stanie się łatwe – Goethe

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Spojrzałem na chwilę oczami ex >;) "Poprawiłem" dokumentacje pod wymagania klientki i mam stracha :) Ja gram o kasę, a ta Pani hmm chyba o swoje dobre samopoczucie i wtedy ta moja faktura, to rzeczywiście dużo w perspektywie nauczycielskich pensji, jak na skutek tych esejów i moich przerobionych dokumentów, może nie otrzymać odszkodowania. Mówię że mam doświadczenie, ale to grochem o ścianę. Umiejętności i wykształcenie m8gą działać przeciw człowiekowi. Chciałem aby wszystko poszło z ubezpieczenia i nic żeby nie płaciła.

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Re: Wracamy na magię? Ja od kilku dni znowu wertuję to: he he

Lothar.
Niekoniecznie Ewo >;) mam swoje spostrzeżenia dotyczące szkolnictwa, co się szarpię już tyle lat. Tylko się nie obraź :) ale jest coraz gorzej, starzy co jeszcze byli kumaci poszli na emerytury. A jak idę to muszę uważać czy mnie rozumieją w sprawach podstawowych i to niby elita, boją się radnych i kk, a i tamci jak otwierają gęby to rozwiewają wątpliwości >;)
1234