Mój hicior na dzisiaj;))

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

Biegnij Lola biegnij
brunetka. napisał/a
Figa.:) Najpierw musisz pokochać siebie i powiedzieć sobie że jesteś kobietą atrakcyjna,  już Ty się nie naginaj bo wcześniej czy później ktoś Ciebie zauważy i się zauroczysz i w końcu zakochasz na amen..:)  Ewa nie byle kogo ale takiego chłopa musisz poszukać co Ci będzie odpowiadał pod każdym względem ja Ci nie mówię że masz brać pierwszego lepszego bo to byłoby głupie ja tylko mówię żebyś nie stawiała muru wokół siebie...
Może w przyszłym życiu he he

Re: Mój hicior na dzisiaj;))

brunetka.
Śmiej się śmiej.:) Ulala godzina duchów.:)