Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Bo ma dwa talenty, artystyczny i matematyczny. Ładnie maluje, ale nie chce malować, zazwyczaj robi to tylko jako ktos ja o cos konkretnego poprosi, albo na prezenty, woli tak, jak mówisz tworzyc jakieś grafiki. To namalowała np dla babci na Dzień Babci, bo babcia lubi takie klimaty he he

Pięknie maluje,widać talent:))
Zdolną masz córkę:)
Cóż ,z malowania trudno wyżyć,bardziej praktyczny jest talent matematyczny :))

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Cudnie tam jest w tym hotelu:))
Super propozycję dostała,mądra jest ,że chce ją wykorzystać

[...]

Ty byś skorzystała? Ja na 100% nie he he
Nigdy nie byłam w takiej sytuacji ale myslę,że bym skorzystała;)
Nie na stałe ale tak z rok odpocząć,czemu nie?:))
Tyle,że teraz tak o tym myslę ale nie wiem co bym zrobiła będąc młoda kobietą u progu zycia:)

[...]

Lothar.
Trzeba by było jakoś łagodzić szoki termiczne i sprawdzić czy jest klimatyzacja, jak by źle poszło >;)

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Dla mnie za gorąco he he
Aa,to miałas na myśli:))
Mnie też pewnie byłoby za gorąco,brakowałoby mi zimy,śniegu i łyżew;))

[...]

POLISEMY
Polisemia jest mniej licznie reprezentowaną grupą wśród „jaroni-
zmów”, jednak nie mniej ciekawą . Wieloznaczność zawsze wiąże
się z możliwością powstawania niedomówień, jednak umiejętnie
wykorzystana może prowadzić do stworzenia zabawnych gier słow-
nych . Tak jest w przypadku wyrażenia Most zwodzony (rys . 3), które
oznacza jak wiadomo – „rodzaj mostu ruchomego, w którym przy-
najmniej jedno przęsło jest podnoszone i umożliwia przepłynięcie
statków” [SJP PWN] . Autor wykorzystuje jednak inne znaczenie
słowa zwodzony, ”oszukiwany, okłamywany; taki, którego wprowa-
dza się w błąd” [SJP PWN] . Na obrazku siedząca przy upersonifiko-
wanym moście kobieta odkłada planowane spotkanie na bliżej nie-
określony termin, natomiast most słucha jej ze smutkiem w oczach .