Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Póki co ? otrząsnij się ! Brak mi słów! Na wszystko tak będziesz się godził? Albo robisz sobie jaja , albo jesteś głupi.
To co ja mam robić? Wyjść na ulicę i protestować? Po pierwsze nie będę tego kupował. Zobaczę alternatywę. Ale jak to ma być nawet w czekoladzie?

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Odgadłeś wszystkie?
Nie, ale miałem hipotezy :) Tylko ja mam łamigłówki w pracy i nie są dla mnie zabawą >;)) Nieraz spojrzałem na rebusy i pomyślałem ile jest warte rozwiązanie, bo musieli by mi zapłacić abym rozwiązywał, tego są całe góry i dziś sobie kilkaset rozwiąże >;))

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Jak dałaś instrukcję, to jest to łatwe 🙂

S osła godne

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Miesza N kawy
B U chowa

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Chore O gra F

[...]

Hel jest gazem szlachetnym i nie wchodzi w reakcje >;)

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Uczucia kobiety i mężczyzny są inne >;) Czasami kobiety uważają że u facetów "prostsze" i łatwiej przewidywalne >;D

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Choźcie nad wór
Nad wór >;P