Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

[...]

Lubisz gry skojarzeniowe >;))

[...]

michalina
To cos jak rebusy jakieś;)
Nie odgadłam ale prawdę mowiąc to się nie wgryzalam;)
Jeden był łatwy:brokuł|))

[...]

Głupie jakieś...Po co to komu? Cześć Ewka...

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Amigoland
Nigdy nie lubiłem rebusów. Bo zamiast rebus...Mówiłem jebus

[...]

Jak to po co? to jest sztuka! sztuka żonglowania słowami, pojeciami i skojarzeniami!  Dla mnie obłędna! Co masz teraz za sztukę? Machnąć pędzlem na ścianę i zrobic kleksa za milion, napisać o mordowaniu żydów za dwa,  albo zesrać się komus pod drzwiami w ramach performance, za trzy? he he
Aaa jak lubię inną sztukę. Sztukę mięsa

[...]

Teraz po nowoczesnemu mówi się  sztukę robala
Aaa no tak! Ale już kiedyś się mówiło jak się szło pić..."Chodź zalejemy robala"

[...]

Teraz to będzie znaczyć " chodź na obiad" he he Zmienią nam te kurwy wszystko, zanim zdązymy sie obrócić
No nie wiem, zobaczymy. Póki mięsa w sklepach oporowo, nie ma się co jarać
1234