Odpowiedzialność, za to kim się jest >;)

Odpowiedzialność, za to kim się jest >;)

Lothar.
Dziś spotkała mnie przykrość, mniejsza o szczegóły >;) Ale jako skorpion poczułem pragnienie odpłaty >;)) Ale nie ma w co bić, no bo to nie moja klasa, hmm, w sumie żal mi się człowieka zrobiło, bo musi z tym żyć. Ot dzień jak co dzień

Re: Odpowiedzialność, za to kim się jest >;)

Lothar.
Ale dzień był dobry natyrałem się coś zarobiliśmy, ludzie zadowoleni >;)) A ja spędziłem parę godzin w swoim fachowym świecie: kabli, urządzeń i oprogramowania >;))