Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

[...]

Nie, to z sieci dla ciebie Ewo  ja omijam rebusy, bo zagadki to moja praca i mnie nie bawi, bo mam tego do syta i jeszcze trochę, dziś znów będzie na 11 >;)) Nawet robię testy w jakiej jestem kondycji aby nie popełniać błędów bo znużenia intelektualnego się od razu nie czuje :) Mnożę 2 cyfrowe liczby w pamięci >;) 53 razy 68? 53 razy 60 to 3180 i 53 razy 8 to 424 razem 3604 Ok. Spróbuj ale u Humanistów to gorzej >;P

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Na T rzeź w O
Coś miś wita
Po Ra coś przekąsi Ć
Tera kota
Kota nie dam >;))

[...]

Lothar.
To talent techniczny >;) to skąd ASP? Nie będzie odstawać od piękno duchów? Może im nie dorównywać w "wizjach artystycznych" i odstawać w środowisku no chyba że "pogranicze" grafika i reklama? >;)

[...]

Łacińska uliczka, zaułek. :) Miłe klimaty u nas artyści wystawiają swoje prace przy Barbakanie i turyści kupują >;)

Nawet mają swoje wystawy jako gatunek >;)

[...]

Jeszcze nie zna obowiązków, dobrze jak by się na parę tygodni załapała do konkurencji, żeby wiedziała co do czego >;)) Odpoczynek po studiach to.... staż >;)) Wolę nie pamiętać >;)) Ja tam zawsze patrzę "adwokat diabła" niech dobrze przeczyta umowę bo... warto być ostrożnym >;) Za parę minut lecę do Grodziska to w Twoją stronę, już czuję napięcie, skok w nieznane, z tarczą, lub.... na tarczy, dowiem się >;)) Chyba nie lubisz ryzyka >;))

[...]

Mozna odpoczywać

Rozmarzyłem się :) bo lecę zwiedzać jakieś hurtownie, hmm szczurzarnie, co za odmiana >;)) Miłego dnia >;))

Re: Jaronizmy. Kiedyś wstawiałam, ale nie było zainteresowania, ale ja tego gościa bardzo lubię za kreatywność i śledzę na fejsie he he Ma talent, bezapelacyjnie!

Ona juz tam była i ogarnia temat, zdjęcia reklamowe tez sa jej autorstwa.
To może coś zarobi i złapie szlify :) a związek się nie rozpadnie, jak jej rok nie będzie? Koleżanki chętnie pocieszą takiego, porzuconego, niekochanego, samotnego >;PP
1234