Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Teraz będziesz grał ofiarę moich rzekomych manipulacji he he. Jesteś książkowym przykładem.
Ba mogę coś sugerować i straszyć :) bo króliki to nie koty >;)) Buuuu stary misiu wyłaź >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Biegnij Lola biegnij

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
A jak błądzisz i robisz krzywdę.... to co? >;)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Biegnij Lola biegnij

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Trochę ci tego zazdroszczę Ewo :) bo ja miewam wątpliwości >;) Dobranoc Ewo.

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Biegnij Lola biegnij

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Nie błądzę, wiem o czym mówię. Idę spać
Dobrej Nocy Ewa,tez idę spać;)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Jesteś zdolna do współczucia Ewo? Ale intelektualnego :) bez tej oprawy emocjonalnej >;)) Ja staram się rozumieć i to tworzy paradoksy bo i najgorszy łajdak ma małą córeczkę dla której jest całym światem, co wiele zmienia i hmm gniew mi przechodzi i nie jestem, pochopny aż się nie rozejrzę >;)) Ja panuję nad sobą Ewo >;)
12345