Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
Wojtek jak ja kocham piątki piatunie , weekend odpoczywam i kompletnie nic nie robię.:)
Wszystkim życzę takiego nic nie robienia.:)))
A my jutro do pracy >;) A wiesz że wolę pracować jak mi się ludzie po biurach nie kręcą? >;)

[...]

Każdy by tak wolał raz byłem w takim pomieszczeniu że było tyle biurek, że nawet nie było gdzie je przesunąć, nie mówiąc już o kablach od komputerów. Chodziłem po biurkach w butach roboczych, a panie pracowały. Musiałem tylko uważać gdzie stawiam stopę

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Serio ,Wojtek ja Ci nie wierzę .:) A gdyby się kręciła ładna dziewczyna , ojjj oczka by Ci latały i to dopiero byłaby praca  nieefektywna ale za to miła oku.:))) Prawda?:)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Jeszcze kable wywiniesz i ci się ktoś złapie >;)) W biblii było że apostołowie byli "rybakami" ludzi >;)) A mnie się złapał jakiś gość co miał swoją ochronę to niemiło się zrobiło, a miało nikogo nie być. Coś się mądrzyli to zapytałem kto ich wpuścił? Bo miało nikogo nie być a jak są nieoficjalnie, to niech biorą vipa i nie przeszkadzają bo robią straty i czy za to płacą? Jak o kasie to 3 minuty i zniknęli >;)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Ami i pozwoliły Ci tak tańczyć po biurku ,coś sobie pomyślałam.:) a wiesz trzeba było buty zdjąć i jeszcze koszulkę .:)
Rany julek żarty mnie się trzymają.:)))

[...]

Prawda >;P Wylądowałem u pani Nauczycielki to załapałem się na wegański obiad, legumina z jabłka, kasza jaglana i orzechy włoskie, niedobre, ale jako gość to nie wolno wybrzydzać, a kawa dobra, miła dziewczyna pracuje z dziećmi opóźnionymi, rozwiodła się i samej to utrzymać dom to ciężko bo pensje w szkole niskie :)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
A ja przeszłam na jedzonko pudełkowe nie żebym liczyła kalorie ,ale raczej o zdrowe żywienie chodzi, mi smakuje ale ile wytrzymię na takim jedzeniu to zobaczę.:) Kobieta musi sobie poszukać jakiegoś faceta.:)

Wiedziałam, ach Ci mężczyźni:)))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
To nie takie proste Brunetko. Mam kolegę, rozwiedziony i poznał kobietę (w pracy >;)) plotki po horyzont :) ) to nie mogą mieszkać ani u niej ani u niego bo dzieci krzywo patrzą. Ukrywają się po hotelach i taka konspiracja się im spodobała >;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Tam nie było nic żeby coś oddawać Andrzeju >;) Byłbyś ty, tylko ciało młode, to byś za dziewczynami latał jak oszalały >;) Ale wolał bym mądrość :) w biblii stoi o mądrości bożej, co nie jest mądrością ludzką >;)) Tak to trochę przerażające, tak utracić do końca złudzenia >;) Miewałem dziwne sny i nic z tego nie rozumię będąc człowiekiem, tamten wymiar ma własną logikę, rozumiem, tam, ale tu już nie >;))
Nigdy nie latałem za dziewczynami jak oszalały
Hmm :) Wszystko w swoim czasie Andrzeju >;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Wojtek to ile te dzieci Twoich znajomych maja lat że nie mogą zaakceptować nowego związku swoich rodziców przecież im wolno są wolni.

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Dzieci dorosłe ale są "u siebie" i mogą okazywać dezaprobatę :) Niełatwo się wkraść w łaski, szczególnie kobiety mają "ale" choć i facetom nic nie brakuje i... randkują ukradkiem >;) A tacy młodzi nie są co czyni sprawę zabawną >;)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Biorę sakiewkę;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Biorę sakiewkę;))
Koziorożce tak mająLubią wiedzieć na czym stoją. Witaj Michalino...

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Biorę sakiewkę;))
Koziorożce tak mająLubią wiedzieć na czym stoją. Witaj Michalino...
Hej Amigo:))
Jakoś tak wyszło,że nie zwracalam uwagi na kasę a teraz by się przydała;)
Wraz z wiekiem zaczęłam mysleć realistycznie ale długo to trwało zanim się urealniłam

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Jaki? Pani "nie dziwna" >;PP  :)
12345