Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Kasę to się zarobi Michalino :) Przyszło, poszło, znów przyjdzie >;)))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Dobrze że choć masz misję, ja z nimi nie gadam. Pomyślałem że sam sobie coś generuje na hmm kształt paranoi >;) Mówiłem chcę mieć w miarę normalne życie, bo zdaje sobie sprawę z własnej odmienności, wszak te boskie aspiracje mają swoją genezę >;DD

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Kasę to się zarobi Michalino :) Przyszło, poszło, znów przyjdzie >;)))
No tak,ale ja mam taka wrodzona dysfunkcję,że nie umiem zarabiać kasy,nie żartuję:))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Ty jesteś z innego świata niż ja, przyszdłes tu zrobić coś dla siebie. Ja przyszłam  zrobic coś dla innych he he. W każdym razie zanim to zrozumiałam juz chciałam odchodzić, ale ktoś mnie powstrzymał. Miałam wtedy 17 lat
Nigdy nie myslałam o sobie,że coś chcę robic dla innych.
A jak wyszło?
Że cały czas coś robię dla innych
Nie jestem zadną altruistką,czasem mam dość.Chciałabym coś innego robić a głowę mam nabitą na przykład co tu by ugotować
Nie mówiąc o innych sprawach,he,he;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Za bardzo się starasz Michalino :) odpuść trochę, to będziesz to robić dobrze a nawet hmm :) z wdziękiem >;) Kropelka mi kiedyś pomogła tym "puść" >;))

[...]

To jest bardzo dobra i pozytywna "dysfunkcja" Michalina
No nie wiem Ewa,ceny tak poszły w górę że się w końcu ocknęłam,szkoda,że za późno
Z drugiej strony przezyłam większość życia z tzw.głową w chmurach :)Podczas gdy moje koleżanki narzekały,że nie mają(w porównaniu ze mną były krezuskami;))to ja sobie zawsze wynajdowałam inne problemy;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Za bardzo się starasz Michalino :) odpuść trochę, to będziesz to robić dobrze a nawet hmm :) z wdziękiem >;) Kropelka mi kiedyś pomogła tym "puść" >;))
Wiesz Wojtek,masz rację ale puszczać też się trzeba nauczyć;))
HJako Koziołek mam wrodzone poczucie odpowiedzialności i to mnie gubi:))

> [...]

Wiesz Wojtek,masz rację ale puszczać też się trzeba nauczyć;))
HJako Koziołek mam wrodzone poczucie odpowiedzialności i to mnie gubi:))
A mnie to kusi do złego i w sumie bawi >;))

[...]

Niektóre sprawy wymagają czasu >;PP

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Zaawansowanej i niepodatnej? >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
I to ja jestem niby przemocowy >;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Ewka robisz serniczek >;D
12345