Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.

Ja to chcę Mądrość i to nie taką jak pana Salomona co miał być najmądrzejszym z ludzi a skończył smutno >;))

Hmm najmądrzejszy z aniołów/deva? >;DD Coś czuję że to też się skończy hmm nie najlepiej >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Bo kobieta musi zobaczyć jak to na kimś "leży"... No i do tego dochodzi jeszcze moda...

[...]

No ale tam nic o mądrości nie ma? Sądzę że niektóra wiedza jest przerażająca. Też nie chciałbym wszystkiego wiedzieć. 18 lat? I znowu 45 lat tyrać?Też odpada. Także zostaje tylko sakwa

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Tam nie było nic żeby coś oddawać Andrzeju >;) Byłbyś ty, tylko ciało młode, to byś za dziewczynami latał jak oszalały >;) Ale wolał bym mądrość :) w biblii stoi o mądrości bożej, co nie jest mądrością ludzką >;)) Tak to trochę przerażające, tak utracić do końca złudzenia >;) Miewałem dziwne sny i nic z tego nie rozumię będąc człowiekiem, tamten wymiar ma własną logikę, rozumiem, tam, ale tu już nie >;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
A można tak odpowiedzieć. Nic nie chcę , mam wszystko.:)
Dobry wieczór WW i Ami.:)

Ps. Co tak pusto , co tak cicho , nie wrócą te lata, te lata szalone .:)))

[...]

Nigdy nie latałem za dziewczynami jak oszalały

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
A można tak odpowiedzieć. Nic nie chcę , mam wszystko.:)
Dobry wieczór WW i Ami.:)

Ps. Co tak pusto , co tak cicho , nie wrócą te lata, te lata szalone .:)))
Witaj Brunia. Można i tak. Ja myślałem o tej sakwie, ale nie dla siebie...

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Witaj Ami.:) A dla kogo ta sakiewka z dukatami jeśli wolno spytać.:)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
To taka pułapka Brunetko :) Co wybierzesz, znów 18 lat pamiętając co jest i posiadając co jest, czy bogactwo. Trudny wybór >;P

[...]

Na biedne kotki, pieski, dzieci...

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Wojtek Ty to masz pomysły i jeszcze Ferdka z Kiepskich wkleiłeś totalnego nieroba oczywiście serialowego.:)

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Oooo widzisz Ami to bardzo szczytny cel.:)

[...]

To ci się udało Brunetko >;) Koniec tygodnia, pogoda zdradliwa, to ludzie odpoczywają >;))

[...]

Brunetko Ferdynad Kiepski to "przedruk" amerykańskiego serialu Świat według Bundych o białym nieudaczniku. Nasz pan Ferdynand został uformowany jako bezrobotny alkoholik przez komunizm.

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Na ten serial Ferdek wpadłam kilka razy , głupszego serialu nie widziałam  ,tylko mnie zniesmaczył i potwierdza  powiedzenie że Polak to pijak i ....  Dobrze że nie znam tego filmu świat według Bundych.

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Wojtek jak ja kocham piątki piatunie , weekend odpoczywam i kompletnie nic nie robię.:)
Wszystkim życzę takiego nic nie robienia.:)))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
U nas nadawano Świat według Bundych i sporo odcinków oglądałem dawno temu, to był dość oryginalne w naszej ówczesnej sytuacji >;) A te uproszczenia są nieprawdziwe, tak jak o tchórzliwości Francuzów bo nikt nie pamięta dni chwały i władzy nad światem >;)

[...]

12345