Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Kasę to się zarobi Michalino :) Przyszło, poszło, znów przyjdzie >;)))
No tak,ale ja mam taka wrodzona dysfunkcję,że nie umiem zarabiać kasy,nie żartuję:))
To jest bardzo dobra i pozytywna "dysfunkcja" Michalina
No nie wiem Ewa,ceny tak poszły w górę że się w końcu ocknęłam,szkoda,że za późno
Z drugiej strony przezyłam większość życia z tzw.głową w chmurach :)Podczas gdy moje koleżanki narzekały,że nie mają(w porównaniu ze mną były krezuskami;))to ja sobie zawsze wynajdowałam inne problemy;))
"Mieć głowę w chmurach" zastanawiałaś się kiedyś skąd to powiedzenie i co tak naprawdę znaczy? A może to chodziło o gigantów na ten przykład. W tym wypadku mający głowę w chmurach, to ludzie o wielkiej wiedzy? Ja często się zastanawiam nad tymi wszystkimi powiedzeniami i szukam źródeł, ale tych tych źródeł nie ma. Więc można podłożyć pod te powiedzenia co komu /danej władzy/ pasuje?
Hmmm,bardzo ciekawe podejscie Ewa:))
Masz rację,trzeba by się częściej zastanowić co mogą tak naprawdę znaczyć niektóre powiedzenia,nie wszystko jest takie oczywiste:)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

I to ja jestem niby przemocowy >;))
Jesteś
A jaka jest tego geneza? >;)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Za bardzo się starasz Michalino :) odpuść trochę, to będziesz to robić dobrze a nawet hmm :) z wdziękiem >;) Kropelka mi kiedyś pomogła tym "puść" >;))
Wiesz Wojtek,masz rację ale puszczać też się trzeba nauczyć;))
HJako Koziołek mam wrodzone poczucie odpowiedzialności i to mnie gubi:))
O jessu Michalino :) ja nie w takim kontekście Sorry >;)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
A jak zło jest drugą stroną dobra i jedno bez drugiego nie istnieje? >;) Nie wszystko jest oczywiste, a może być użyteczne >;)

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Skoro tak to widzisz >;))

[...]

Trauma w dzieciństwie i jakieś formy prania mózgu, to było obraźliwe? I kto mnie wodził po manowcach? Twoja wina, twoja wina....

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

Lothar.
Zawsze to miło się dowiedzieć Ewo >;))

Re: Dylemat wyboru >;) żadnych torów hmm bardziej złota rybka >;P

brunetka.
Kto się lubi, ten się czubi.:))))  Prawda.:)

[...]

Wiem wojcieszku, to standardowa odpowiedź he he ludzi o pewnych skłonnościach
>;)) No to powtórzę :) i kto jest przemocowcem? Wskazać palcem? >;)))

12345