Żenujące...

Amigoland
Połowa Polaków nie poszła na wybory samorządowe...

Re: Żenujące...

Biegnij Lola biegnij
Ja nie poszłam, nie pójdę już na żadne wybory

Re: Żenujące...

Ja nie poszłam, nie pójdę już na żadne wybory
To jak chcesz walczyć z Syjonem? Cześć Ewka...

Re: Żenujące...

Re: Żenujące...

Ja nie poszłam, nie pójdę już na żadne wybory
To jak chcesz walczyć z Syjonem? Cześć Ewka...
Oni juz przegrali he he Tzw "demokracja" powinna iść w pizdu razem z żymianami, którzy ją wymyslili dla zmylenia przeciwnika he he

Re: Żenujące...

Ja też nie poszedłem. To tylko mydlenie oczu i legitymowanie obcych władz.

Re: Żenujące...

Ja też nie poszedłem. To tylko mydlenie oczu i legitymowanie obcych władz.
Pewnie amerykańskich Cześć Wojtek...
Ps.
Wasze myślenie jest chore...

Re: Żenujące...

Lothar.
Nie wierzę w demokracje, Andrzeju. To od dawna cybernetyka społeczna i propaganda. No bo dlaczego ludzie głosowali na skompromitowanego herr tuska? Dlaczego głosują na czerwonych? Bo w mediach mówią dyrdymały? >;))

Re: Żenujące...

Lothar.
Ups, dzień dobry Andrzeju, zaraz na Nieporęt. >;))

[...]

Od lat już jestem "chora" teraz przyszedł kolejny etap tej "choroby" . Totalna zmiana postrzegania rzeczywistości, nawet II wojne światową widzę teraz inaczej i wiem, ze b yliśmy mięsem armatnim w wojnie proxy. W każdym razie jak najdalej od polityki i jebanych polityków, którzy prędzej czy później popłynął z nurtem, jak nie z wałasnej woli , to pod przymusem. Juz sie na to nie nabieram he he

Re: Żenujące...

Lothar.
A 1wś a wojny napoleońskie, a francusko pruskie. A ZSRR? To wszystko biznes.

[...]

Wiesz dobrze Ewka że rok w rok "produkowane" są w szkołach nowe generacje czerwono-zielonych. Jeszcze tylko starsza generacja może coś uratować...

Re: Żenujące...

A 1wś a wojny napoleońskie, a francusko pruskie. A ZSRR? To wszystko biznes.
Trzeba żyć tu i teraz...A nie wojnami napoleońskimi Jak miałeś korki w Warszawie, tak dalej będziesz miał. I nie narzekaj na forum bo sam sobie jesteś winny. Ty...I tobie podobni...O parkowaniu już nie wspomnę

[...]

Właśnie dociera do mnie, że nie! To jest ponad naszymi głowami, w powietrzu he he Oczywiście sie nie rozwinę, bo nawet dla ciebie zostanę totalnym szurem i foliarzem jakiego świat nie widział he he

Re: Żenujące...

Włącz na luz Amigo, przestań sie spinać, przestań o tym myśleć, gorączkować się! Otwórz se piwko i powiedz BĘDZIE DOBRZE! Ten cały syf rozpada sie na naszych oczach, tylko nie potrafisz tego dostrzc. Olej te partyjne debilizmy, one niczego nie zmienią, nigdy nie zmianiały! jak w końcu to załapiesz, to będziesz się sam śmiał ze swojego zacietrzewienia. ja juz przez to przeszłam, przecież wiesz jaka byłam polityczna!! i to wszystko pękło, jak bańka mydlana. Życzę ci, zeby i u ciebie w końcu pękła he he

[...]

To nawet ciekawe tak popatrzeć na tych ludzi i pomyśleć jakie interesy reprezentowali >;))

[...]

Ja nie mówię o partiach. Tam było także dużo bezpartyjnych, dopiero co organizujących się patriotach. I co dostali? Kopa w dupę Ludzie ich po prostu olali...

Re: Żenujące...

Amigoland
Kiedy ma zaistnieć coś innego, coś nowego. Jak oni nawet nie dostają szansy...

Re: Żenujące...

Amigoland
A co tam u pana Maciaka?

Marek Wojtkowski
Marek Wojtkowski
Zobacz galerię
(15 zdjęć)
Krzysztof Kukucki
Za nami pierwsza tura wyborów samorządowych 2024. Wybory samorządowe 2024 odbyły się w niedzielę, 7 kwietnia. Mieszkańcy we Włocławku głosowali na jednego z 6. kandydatów do fotela prezydenta. W tym artykule prezentujemy oficjalne wyniki wyborów z poszczególnych komisji na stanowisko prezydenta we Włocławku. Znamy też nazwiska nowych radnych.
Podajemy oficjalne wyniki głosowania w wyborach samorządowych 2024 na prezydenta Włocławka. W II turze zmierzą się Krzysztof Kukucki i Marek Wojtkowski.

Wyniki głosowania z 69 komisji na 69.

Krzysztof Kukucki - 14 443 (liczba głosów) - 41,40%

Maciej Maciak - 2 558 (liczba głosów) - 7,42%

Barbara Moraczewska - 1 262 (liczba głosów) - 3,62%

Aleksandra Myszke - 260 (liczba głosów) - 0,75%

Rafał Sobolewski - 5 908 (liczba głosów) - 16,94%

Marek Wojtkowski - 10 423 (liczba głosów) - 29,88%

No...Iście oszałamiający wynik. Maciak pewnie leży na oddziale intensywnej terapii... A wybory na prezydenta wygrał Lewak! Nowa Lewica!

Re: Żenujące...