Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
25 wiadomo艣ci Opcje
12
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Biegnij Lola biegnij
Klinika w stanie New Jersey (USA) ma wywieszone  og艂oszenie skierowane do student贸w pobieraj膮cych za艣wiadczenia medyczne o zdolno艣ci do uprawiania sportu:
鈥淏adanie lekarskie dla sportowc贸w przeprowadzane s膮 aby wykluczy膰 wysokie ryzyko nag艂ej 艣mierci z powod贸w kardiologicznych podczas uprawiania sportu.
Szczepienie na Covid ma wp艂yw na to ryzyko.
W zwi膮zku z doniesieniami z ca艂ego 艣wiata oraz z baz danych monitoruj膮cych powik艂ania szczepie艅, przyj臋li艣my bardziej ostro偶ne zasady wydawania za艣wiadcze艅:
鈥硷笍鈥硷笍鈥硷笍Je艣li przyj膮艂e艣 kt贸r膮kolwiek ze szczepionek na Covid, nie b臋dziemy w stanie wyda膰 za艣wiadczenia o zdolno艣ci do udzia艂u w zawodach, bez uprzednich bada艅 laboratoryjnych i EKG, aby wykluczy膰 istnienie uszkodzenia serca."
https://twitter.com/TheCejr.../status/1777709163390341485...
Alicja w krainie czar贸w
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Biegnij Lola biegnij
Alicja w krainie czar贸w
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Lothar.
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Sami si臋 zgodzili na eksperymenty medyczne. Doro艣li ludzie. Niby.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Lothar.
A sportowcy z dawnych dni to wraki ludzi. Ile mia艂em szcz臋艣cia, 偶e nie da艂em si臋 wkr臋ci膰 w rzut m艂otem >;)
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Biegnij Lola biegnij
Taka cena zawodowego sportu. Nie ze wszystkimi jest a偶 tak 藕le, zale偶y kto co uprawia艂
Alicja w krainie czar贸w
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Lothar.
Wszyscy co艣 maj膮 w prezencie, przewa偶nie stawy i kr臋gos艂up i serce. Nie ma za darmo wynik贸w. A kiedy艣 te sterydy sz艂y jak dropsy i te proteinowe od偶ywki.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Biegnij Lola biegnij
Ja nie bralam nic, m贸j trener by艂 przeciwnikiem takich eksperyment贸w. Ale serce sportyowca mam, takie serce ma ka偶dy wyczynowiec, to jest zwiazane z wysi艂kiem, a nie z dragami.
Alicja w krainie czar贸w
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Lothar.
Wszystko fajnie do 40, a potem si臋 zaczyna, pierwsi tenisi艣ci, szpadzi艣ci, zjazdowcy. Kolana, 艂okcie, kostki. Ledwo 艂a偶膮, o ile 偶yj膮. Rodziny wydaj膮 maj膮tki na leczenie. Jako doros艂y, to bym sobie troch臋 biega艂 i spacerowa艂, 偶adnych sport贸w. A ju偶 偶adnych wyczyn贸w i zawod贸w. Mam pami膮tki. Koledze wymieniali biodra. Brrrr.
[...]

Godne to i sprawiedliwe, a偶 pani 偶ona si臋 nie dowie >;))

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Amigoland
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisa艂/a
Jad膮 lew膮 stron膮...
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Lothar.
Pewnie podziwiaj膮.... cuda natury >;))
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Amigoland
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Lothar.
Lothar. napisa艂/a
A sportowcy z dawnych dni to wraki ludzi. Ile mia艂em szcz臋艣cia, 偶e nie da艂em si臋 wkr臋ci膰 w rzut m艂otem >;)
Nawet nie wiesz o czym m贸wisz...Wojtek. M贸j trener, by艂y sportowiec...Ma ju偶 88 lat. I jest ci膮gle "czynny"
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Amigoland
Amigoland napisa艂/a
Lothar. napisa艂/a

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wies%C5%82aw_Podobas
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Amigoland
Czym si臋 r贸偶nili sportowcy z dawnych lat, od tych obecnie? Ano tym, 偶e oni ci臋偶ko pracowali na wyniki. Nie by艂o wtedy dopingu...
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Amigoland
Si艂a, technika, spryt, wytrzyma艂o艣膰...
[...]

Sport to samodyscyplina, wytrwa艂o艣膰 w d膮偶eniu do celu. Cechy jak znalaz艂 w dzisiejszych czasach...
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

michalina
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisa艂/a
Taka cena zawodowego sportu. Nie ze wszystkimi jest a偶 tak 藕le, zale偶y kto co uprawia艂
M贸j te艣c uprawia艂 narciarstwo biegowe i troch臋 boksowa艂 i mial przerost serca .
Z tym,偶e to by艂o kiedy艣,to by艂 sport amatorski.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Sport - "Bezpieczne i skuteczne" 馃檮

Biegnij Lola biegnij
michalina napisa艂/a
[...]
Takie serce ma ka偶dy zawodowy sportowiec Michalina i ja te偶 he he . Za ka偶dym razem jak sz艂am na badania serca, to sie mnie pytali nie, czy trenowa艂am, ale co trenowa艂am he he
Alicja w krainie czar贸w
12