Żenujące...

Re: Żenujące...

Jak widać Prusacy znów chcą kraść.
Nie po to tyle lat inwestowali w Tuska

Re: Żenujące...

Lothar.
To niech go sobie zmielą i zrobią wursty >;))

Re: Żenujące...

To niech go sobie zmielą i zrobią wursty >;))

Przestań z tymi ich Wurstami. Niemcy nie umieją robić kiełbas...

Re: Żenujące...

Re: Żenujące...

Spróbuj tych amerykańskich >;)) Gotowałem w soli i ziołach, to jak papier z tłuszczem, syf, no ale jak człowiek głodny to zje. A kolorowi to jedzą bez niczego >;))

Re: Żenujące...

Spróbuj tych amerykańskich >;)) Gotowałem w soli i ziołach, to jak papier z tłuszczem, syf, no ale jak człowiek głodny to zje. A kolorowi to jedzą bez niczego >;))
Pfuj! Do czego ty mnie nakłaniasz? Jak chcę Wursta to jadę do...

Re: Żenujące...

To jest dokładnie to o czym mówiłem. Nikt z nowych nie dostał żadnej szansy. Zagłosowano na po magdalenkową bandę

Re: Żenujące...

Lothar.
A jak by ludzi namawiać w mediach żeby jedli robaki, to będą jedli? U nas założyli taką knajpę z robakami ale chętnych nie było >;))

[...]

W stanach dużo szkopów to i wursty są >;))

Re: Żenujące...

Amigoland
emocje nie opadają
"Kłótnia w domu o wynik wyborów. 44-latka zaatakowała partnera kością z zupy"
 A może tu chodziło o to, że partner dostał mięso, a partnerka tylko...Kość
https://dorzeczy.pl/kraj/572403/44-latka-zaatakowala-go-koscia-z-zupy-poszlo-o-wynik-wyborow.html

Re: Żenujące...

Lothar.
Skąd ta agresja w delikatnych kobietach, Andrzeju?

Re: Żenujące...

Skąd ta agresja w delikatnych kobietach, Andrzeju?
No...Też tak myślę

Re: Żenujące...

Lothar.
Coś tam musiało być, tak zupełnie "za darmo" go tą kością nie waliła >;))

Re: Żenujące...

Kropelka
A mi zdarzyło się być w komisji 🫨

Re: Żenujące...

Lothar.
I jak było? >;))

Re: Żenujące...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
A mi zdarzyło się być w komisji 🫨
Brawo Kropelko. Wzięłaś swój los, we własne ręce. Podoba mi się taka obywatelska postawa Witaj Kropelko.

Re: Żenujące...

[...]
No ale ta kobita miała niebieska karte tak wyczytałam i juz była karana za przemoc wobec męża. Więc wybory nie maja tu większego znaczenia. Rodzina alkoholowa

[...]

Dobrze że to nie była butelka...Tylko kość

Re: Żenujące...

Lothar.
Kość może być ostra jak nóż, albo ciężka. Myślę że i kością można skrzywdzić.

Re: Żenujące...

Kość może być ostra jak nóż, albo ciężka. Myślę że i kością można skrzywdzić.
Przy  jedzeniu mamy cały asortyment narzędzi zbrodni...Widelce, noże... No i łyżką można oko wydłubać
1234