no bo są śliwki robaczywki
- a czemu?
- bo są robaczki wyjadaczki
- a czemu?
-bo są ptaki niejadaki
- a czemu?
- bo marmolada się nie nada
- a czemu?

>;) lubię czasami takie purnonsensowe zabawy >;)

purnonsens [wym. piurnonsens], pure nonsense [wym. piurnonsens] «dowcip, w którym komiczny efekt rodzi się z zaskakująco nielogicznego, absurdalnego skojarzenia pojęć lub obrazów»

Re: czemu nie ma dżemu? >;D

Re: czemu nie ma dżemu? >;D

Tak? Tylko że te stempelki na liściach kwiatów mogą pochodzić tylko od kota, hehehe

Re: czemu nie ma dżemu? >;D

Lothar.
Ale czego się czepiać? Andrzeju, zjadł, to zjadł. Żeby mu tylko nie zaszkodziło >;) Ale koty są sprytne :)

Re: czemu nie ma dżemu? >;D

Ale czego się czepiać? Andrzeju, zjadł, to zjadł. Żeby mu tylko nie zaszkodziło >;) Ale koty są sprytne :)
Nie zawsze zeżre, przeważnie tylko spróbuje, hehehe. Nadchodzi pora że kotom chce się zielonego. Jest specjalna trawka dla kotów, lub tabletki z sprasowaną suchą trawką

Re: czemu nie ma dżemu? >;D

Lothar.
U mnie sieję rzeżuchę, bo rzeczywiście się chce >;)

Re: czemu nie ma dżemu? >;D

U mnie sieję rzeżuchę, bo rzeczywiście się chce >;)
Ale tobie? Czy psu?

Re: czemu nie ma dżemu? >;D

Lothar.
Dla obydwu, ale muszę przemycać w jedzeniu, bo pluje >;)

Re: czemu nie ma dżemu? >;D