Tylko, po co? Nieraz się przyglądam ludzkim wyborom >;))

Tylko, po co? Nieraz się przyglądam ludzkim wyborom >;))

Re: Tylko, po co? Nieraz się przyglądam ludzkim wyborom >;))

Lothar.
Omijam, przegniłe zimne mokre rudery, tam nic nie ma, może menele i zwierzęta. Skarby i duchy mnie omijają >;) Swoje szczęście wykorzystuje inaczej >;))

[...]

Ja lubiłem "zwiedzać" stare rudery

[...]

Fascynowały mnie przed wszystkim stare tapety...

Re: Tylko, po co? Nieraz się przyglądam ludzkim wyborom >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
To ja mam twoje "spełnienie marzeń" Andrzeju >;)) Nawet nie wiesz jak tam wali stęchlizną. Lubisz szukać skarbów? Moim znajomym to się ręka trzęsie, kupili takie szukacze jak do min i latają po lasach choć nie wolno i jakiego to złomu nie znajdują >;)