Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Nie śmiej sie tylko mów, co uważasz? jestem ciekawa

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Przypomina mi jakiegoś aktora. Ale aktorem nie jest . Google go nie zna...

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Nie śmiej sie tylko mów, co uważasz? jestem ciekawa
Ja? Sympatyczny młody chłopak. Dobrze mu z oczu patrzy...

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Nie śmiej sie tylko mów, co uważasz? jestem ciekawa
Ja? Sympatyczny młody chłopak. Dobrze mu z oczu patrzy...
Zobaczymy co reszta powie. Jestem ciekawa he he

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Nie śmiej sie tylko mów, co uważasz? jestem ciekawa
Ja? Sympatyczny młody chłopak. Dobrze mu z oczu patrzy...
Zobaczymy co reszta powie. Jestem ciekawa he he
Nie bądź ciekawa bo dostaniesz kociej mordki

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Serenity
Trochę podobny do mojego (byłego już) sąsiada ;)
Najbardziej z oczu.
Straszny kobieciarz, ale wszystkie baby na niego leciały ;))

[...]

Już mam he he

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Lothar.
Nie chciał bym skrzywdzić człowieka, bo ja kiedyś znałem podobnego, istotnie miał powodzenie jak ten Serenki, ale osoba niegodna zaufania. Nie brał odpowiedzialności za konsekwencje własnych czynów.

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Biegnij Lola biegnij
To zmodyfikowane zdjęcie. Szyja nie należy do tego człowieka. Co o nim teraz powiecie?

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Lothar.
Ja o samej twarzy.

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Wygląda na przestępce, od przemocy.

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Biegnij Lola biegnij
To jest kobieta,  znana. I co teraz powiecie?

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Lothar.
Że to głupie?

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Lothar.
Tarot podpowiada że się mylę i może to być przyjazna osoba, ale i tak coś mi nie gra >;)

XIV Umiarkowanie

Karta Tarota przedstawia kobietę anioła, która przelewa z jednego naczynia do drugiego wodę życia. Utrzymuje równowagę swoim ciałem, mimo przechylenia, co oznacza równowagę między duchem a materią, między pierwiastkiem męskim i żeńskim. Karta Umiarkowanie oznacza wyciszenie, układanie spraw, życie i pracę w harmonii z innymi ludźmi, artystyczne uzdolnienia.

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Dlaczego głupie?

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Wampir z Zagłębia Zdzisław Marchwicki zwany Wampirem z Zagłębia był domniemanym polskim seryjnym mordercą, skazanym na karę śmierci za zabójstwa 14 kobiet i usiłowanie zabójstwa kolejnych 6.

Re: Zabawię sie w wojcieszka. Co myślicie o tej osobie?

Biegnij Lola biegnij
No i?? Ja akurat nie do tego zmierzam wojcieszku