Budka lęgowa bocianów >;))

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Amigoland
Jeden kieliszek dla siebie. Drugi dla sąsiada Czego to pijaki nie wymyślą

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Lothar.
Kobity gonią i chłopaki tak po cichu...... >;))

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Kobity gonią i chłopaki tak po cichu...... >;))
Kobieta jak chce, to zawsze męża wytropi, gdzie chowa

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Lothar.
Choć byś jedno piwo wypił w tygodniu, to i tak będzie za dużo >;)) No to ja od razu, że to świetny pomysł >;P taka abstynencja, żadnych papierosów i słodyczy w domu, od teraz. No to temat upadł >;P

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Choć byś jedno piwo wypił w tygodniu, to i tak będzie za dużo >;)) No to ja od razu, że to świetny pomysł >;P taka abstynencja, żadnych papierosów i słodyczy w domu, od teraz. No to temat upadł >;P
Od jednego się zaczyna

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Lothar.
A jak się potem rozkręca >;) Spotkałem kumpla co się akurat rozwiódł, no i to była hmm  nauczycielka, no i on o niej per "stara wariatka" >;)) No to łagodzę, daj spokój, matka twoich dzieci i to nie wypada. A ten że ma racje i jak kobita cały dzień te biedne dzieci roztrąca, to i przynosi "robotę do domu" >;) Trzeba Ewy zapytać, jak to jest >;PP

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Amigoland
Mosiądzowane wygląda jak złote

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Lothar.
Ale jakie wzornictwo >;)) Złoto ma różną barwę zależnie od domieszek >;)

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Amigoland
Tak. Tylko że złoto się nie utlenia. A inne metale tak...

Re: Budka lęgowa bocianów >;))

Lothar.
Po to są próby na złocie >;) Patrz brylant i próba 585 >;)