Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Czy znowu za to, że pomogliśmy im w czasie 2wś?
Na dodatek przekazują tę nienawiść następnym pokoleniom.

Młoda, śliczna 16 - letnia dziewczyna, która od 9 - ciu lat mieszkała wraz z rodzicami w Kornwalii, była szykanowana tylko dlatego, iż była Polką.
Zanim doszło do tragedii, były z jej strony sygnały zarówno do rodziców, jak i pedagogów szkolnych. Nikt nie potraktował ich poważnie.

https://www.wprost.pl/kraj/10043954/16-letnia-polka-popelnila-samobojstwo-w-brytyjskiej-szkole-zdarzaly-sie-przypadki-znecania.html

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Lothar.
Jesteśmy dla nich białymi murzynami. Witaj Serenko >;)

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
A jeszcze doczytałam się, że niemców ponoć poważają, podobnie zresztą jak żydzi, co niemców kochają
To jak to z tym światem jest? Nie warto pomagać, tylko okazywać wyższość, a będzie się miało szacunek wśród narodów

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Lothar napisał/a
Jesteśmy dla nich białymi murzynami. Witaj Serenko >;)
Witaj Wojtek:)
Może czas to zmienić? W życiu nie osiedliłabym się w Anglii i założyła tam rodziny. Jest wiele innych, lepszych i bardziej sprzyjających krajów, jak już.

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
[...]

Witaj Sarenko. Jak zawsze bym nie uogólniał. Każdy naród broni się przed nawałem obcych. Co jest zrozumiałe, bo w grę wchodzą miejsca pracy. To samo było z przybyszami do Niemiec z Polski, czy z byłych republik radzieckich. Nie wiem czy pamiętasz jak długo Niemcy chroniły swój rynek pracy. Chroniły go bardzo długo. Tak długo, że większość Polaków wyjechała do Anglii, a nie do Niemiec. Atmosferę podsycają jeszcze media, które należą wiadomo do kogo. Jeżeli chodzi o zachowanie się młodzieży w szkole, w stosunku do emigrantów z Polski Wynoszą oni to oczywiście z domu, z  rozmów rodziców, z mediów...
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/XHrzs8RTOoQ" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Drapak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Ten Anglik tam trafnie powiedział..."Problem z rasizmem zaczyna się, gdy znajdzie się pierwszy idiota..."

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Niemcy, Francuzi, Anglicy, to sa narody, które od zarania dziejów napadały i podbijały inne, zniewalając je i wysysając całe dobro, które miała ziemia tubylców. To juz chyba mają we krwi. Niemcy na ten przykład nazywają Polaków złodziejami, chociaż ogołocili i okradli Polskę dosłownie ze wszystkiego, nawet trakcje kolejowe zrywali i wywozili do Niemiec. Taka nacja i nikt mi nie wmówi, że ludzie nie przekazują sobie w genach w jej obrebie pewnych cech.
Słusznie to zauważyłaś Ewka. Wspomniała o tym także kiedyś pani Kurek...
Nie chodzi tylko o te 3 państwa. Tak ogólnie zachód uważa się za coś lepszego, bardziej rozwiniętego. Polska postrzegana jest już za wschód. A czym dalej na wschód, to większa dzicz. A tak z ręką na sercu, jak my widzimy na wschód od nas?? Identycznie...

[...]

Hm...Od tego trzeba zacząć, że wisielca nie da się uratować. Bo następuje przerwanie ciągłości rdzenia kręgowego (tzw. skręcenie karku) i zgon. A to że była jeszcze "ciepła", nie znaczy że żyła. To było w szkole w pomieszczeniu zamkniętym , gdzie pewnie było ogrzewanie. Ciało tak szybko nie ostyga. Także opowieści "narratora" są trochę dziwne. Zawsze się wzywa lekarza, w tym przypadku pogotowie. Chociażby po to żeby stwierdził zgon i wydał odpowiedni dokument. Szkoła pewnie zawiadomiła natychmiast policję, o czym "narrator" nie wspomniał...
Czy za naszych czasów nie "prześladowano" nikogo? W każdej klasie była jakaś "ofiara losu', czy zaraz się wieszali? Nie...Czy był w szkole psycholog? Nie...

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Amigoland
No ale Polacy nie tylko pojechali tam do Anglii mieszkać i pracować. Czeka ich bardzo trudne zadanie prostować stereotypy o Polakach. Życzę im wielu sukcesów, hehehe

[...]

To że pani psycholog wyparła się jakoby rozmawiała z dziewczyną, to nic dziwnego. Ratowała swój tyłek. Tylko gdzie byli rodzice dziewczyny? Taka depresja nie powstaje z dnia na dzień...

[...]

No właśnie. No więc swoje wady zrzucają na inne narody, a szczególnie na Polaków. Dla nich jesteśmy złodziejami, jesteśmy głupi, a na dodatek jesteśmy rasistami! My?!

[...]

No widzisz, wynoszą z domu. Bo każdy anglik przed kamerą zgrywa gentlemana, dopiero prywatnie, lub po cichu okazuje się jakie ma naprawdę nastawienie. Widzieliśmy to dokładnie, w trakcie Brexitu, to nie innych imigrantów chcieli się pozbyć ze swojego kraju, tylko nas Polaków.

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

Amigoland
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
Sylwia napisał/a
[...]

Nie sądzę Sarenko. Nie wiem czy pamiętasz te tłumy Afrykańczyków szturmujących z Francji...Anglię...Anglia zawsze przyjmowała emigrantów, podobnie jak  Niemcy. Tylko że to potem, to zrobiła się niekontrolowana fala. Tego już było im za dużo...

Re: Za co anglicy nas tak nienawidzą?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
E tam ja mam kawałek ziemi w Szkocji po Dziadku żony :) Nic złego mnie tam w UK nie spotkało :)
Raz tylko trafiłem na jakiegoś ,,wariota" hindusa w Londynie - co ciekawe zazwyczaj przyjaźnie są nastawieni a ten jakoś sie zawziął niby  to wypytywał skąd i jak A to Polska czy to na pewno w Europie :))))) Ale potem zdradził że jego rodzice z Cejlonu - Siri Lanki :) to go wyśmiałem bo tam mnie kiedyś rzuciło :) a tam bida aż piszczało połowa ludzi żyło z tego co morze wyrzuci, więc się pośmialiśmy i tyle :) A na wdzięczność to nie ma co liczyć tylko frajerzy liczą na wdzięczność i to w kraju którego koloniami była połowa świata :) Po przybyciu tylu polaków zza rządów ryżego angole mieli zwyczajnie dość to normalne u nos jest tylu ukraińców mnie to nie przeszkadza ale zawsze zdarzą się jakieś tarcia i dramaty normalnie.
Dziadek żony służył w 304 bombowym ziemi ślaskiej co ciekawe ten dywizjon polowoł między innymi na U-boty  na których pływoł ujek mojego ojca - taki świat :)
A to trzeba by było zapytać Szkota, czy tak bardzo kocha Anglika;) bo mnie się widzi, że nie bardzo.
Zawsze mi się wydawało, że jak ktoś nie lubi jakiegoś narodu, to ma ku temu jakieś powody, np. że owy naród napadł na ten bez wypowiedzenia wojny? a tu ZONK...
"Za rządów ryżego"" - czyli kogo? bo po 2wś też nas wyrzucali, w bardzo szczególny sposób. Jak to mówią: "murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść"

[...]

Czy Polacy tak przybywali do Anglii? Nie...Przyjeżdżali z całymi rodzinami bo pozwalało im na to prawo unijne. Jeżeli unia zadbała o takie prawo, to powinna zadbać może o losy tych emigrantów unijnych. Tylko że unia wolała zajmować się emigrantami z Afryki...

[...]

Myśmy Amigo byli inaczej chowani. Ta dziewczyna była tam wychowywana, a w szkole dowiedziała się, że jest głupią Polką i żeby wracała, skąd przyszła. Była też fizycznie przez inne dziewczyny traktowana, myśle, że często była pobita.
Pytasz, czy zaraz się wieszali? Teraz się wieszają Amigo, również w Polsce. Przez głupie pomówienia, przez FB bo ktoś coś napisał.
Mnie chodzi głównie o to, że przyczyną tego prześladowania było to, że dziewczyna pochodziła z Polski, dlatego pytam, za co nas tak nienawidzą?
12345