Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Kropelka
Dzieńdobrybardzo.
Hmm myślę, że bunt w sztuce istnieje cały czas,a falami "pozwala mu się wypływać".
 Zresztą sztuka jest tylko jedną z dziedzin, w której jedni narzucają drugim własny punkt widzenia i myślenia.
 Znam i mam do czynienia z powiedzmy delikatnie "wzburzeniem artysty" na narzucone kanony.
Jedna moja przerabiała,teraz druga się buntuje bo jako artystka z przyszłym tytułem artysty plastyka ma własny punkt widzenia swojego danego dzieła i musi się dostosowywać.
 Nie dalej jak w piątek pokazała mi fotografię projektu i dzieła nad którym pracowała na zajęciach z ceramiki i faktycznie po korekcie nauczyciela moja artystyczna dusza odebrała to jako przycinanie skrzydeł pod szablon.
 No i weź tu się nie buntuj.

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Lothar.
A może to jest pewnego rodzaju symbioza Kropelko? Bo jedni tworzą nowe trendy, a drudzy je rozwijają i trudno o.... kompromis >;))

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
[...]
Kropelko rozumiem Twoja córkę:)
No gdzie jak gdzie ale sztuka powinna byc wolna od szablonów:)

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Lothar.
Gusta wyrabiamy sobie dość wcześnie Michalino >;) A po tym, to niesiemy w świat >;))

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Biegnij Lola biegnij
[...]
Też tak rozumiem sztuke kropla, ale granica zaczyna sie tam, gdy do sztuki wdziera sie jakaś ideologia. Uważam, że gówno słonia w beczce, to żadna sztuka, tylko własnie gówno w beczce do którego dorabia sie ideologię. Poza tym sztuki nie powinno sie tłumaczyć, sztuka ma na każdego wpływac indywidualnie, natomiast te wszystkie "nowoczesne' performace, są tłumaczone. Np goła baba zaplątuje sie w sznurek i jest do tego napisane całe wyjaśnienie, czyli co autor miał na myśli  he he to jest debilizm , a nie sztuka, tak uważam. https://postmodernizuj.wordpress.com/2013/01/23/kupa-slonia-w-beczce-jeoren-van-damme-2012/

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Lothar.
Akurat symbolika "gołej baby, ze sznurkiem" może być zabawna >;)) Dzień dobry Ewo >;))

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Biegnij Lola biegnij
W Piotrkowie był taki performance he he wyglądała jak baleron w sznurku i niczego innego się tam nie dopatrzyłam

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Lothar.
Ja bym się pewnie hmm dopatrzył

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Ja bym się pewnie hmm dopatrzył
No wiadomo chłop zawsze dupe i cycki wypatrzey he he

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Lothar.
Wola nieba. Z nią się zawsze zgodzić trzeba?

Re: Co jakiś czas pojawia się fala buntu w sztuce, jako niezadowolenie z tego co jest >;)

Lothar.
W sprawie sztuki, to przebiegałem koło lodówki i.....