Wiosna!:))

Re: Wiosna!:))

"Ochłodzenie" Dla mnie temperatura od 15 do 25 stopni to jest błogosłwaieństwo. Jak jest 15 chodze w krótkim rekawku, bez żadnych kurtek, bluz czy innych tam takich ubranek he he Bajka he he
Pod warunkiem że nie ma chłodnego wiatru...Jak dla mnie też może być...
No,nie przepadam jak jest zbyt wietrznie:)

[...]

Dla mnie trochę zbyt wysoka;)
Dzisiaj chodzilam w letniej sukience i chociaz wiało to i tak mi było za goraco;))
Najlepiej to lubię ,jak nie ma wiatru i jest tak ok.zera,kocham takie rześkie powietrze jak para leci z ust;))

[...]

To kokasz wiosnę he he

[...]

Widać dziewczyny, że pracujecie w ogrzewanych pomieszczeniach >;))

Re: Wiosna!:))

brunetka.
Ale kicia zapatrzona.:)
Witaj Michalinko.:)
Ps. szukałam piosenki o bzach, kocham ich zapach,
ale znalazłam tylko to.:)

Re: Wiosna!:))

Amigoland
Witaj Brunia...

Re: Wiosna!:))

brunetka.
Hej Ami.:)
Co mi dajesz film niedostępny.:)))))

Re: Wiosna!:))

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
Ale kicia zapatrzona.:)
Witaj Michalinko.:)
Ps. szukałam piosenki o bzach, kocham ich zapach,
ale znalazłam tylko to.:)
Hej Brunetko:))
Całkiem przyjemna piosenka:))

Re: Wiosna!:))

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
Hej Ami.:)
Co mi dajesz film niedostępny.:)))))
Dostępny, dostępny. Tylko trzeba kliknąć na "Obejrzyj w YouTube
12