Wiosna 24

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie nastąpiło ochłodzenie...Cały dzień pędziło czarne chmury. Czasami świeciło słońce...Temp...+8 stopni. Na wieczór spadł deszcz...

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
cześć Kotku a u mnie do 15 było cudnie +17 stopni  byłam u fryzjerki i potem na działce  drzewka  dobrze się mają listki już pokazują czyli jabłuszko ma  jeden  judaszek ma pąki kwiatowe drugi jest jakiś słabszy  wiśnia ma pąki ale na listki  przyjrzałam się jest chyba szczepiona  jabłuszko też na to wygląda  ucieszyłam się bo okazało się że moja brzoza ma korę białą taka prawdziwa o jakiej marzyłam druga ta leśna  jeszcze mała  wiosenne kwiatki kwitną a na nich pszczółki  się karmią  fajnie jest  na działce  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Wow, to fajnie. Drzewka dobrze przetrwały zimę. No i pewnie brzózki szczególnie Cię uradowały......Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
Kotku wszystkie mnie uradowały  tak pięknie się zapowiadają  oby nie było przymrozków  od piętnastej przywiał wiatr chmurzyska  i trochę lało z przerwami  poszłam do kwiaciarni  wróciłam z białą różyczką w doniczce i goździkami  do wazonu  trochę zmokłam  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
U mnie to załamanie pogodowe będzie tylko jeden dzień. Od jutra ma się znowu ocieplać. no i jak patrzyłem. Pod koniec miesiąca będzie jeden dzień...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
 oby nie mrozy to będzie cudnie na pewno a Ty Kotuniu co porabiałeś?  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
oby nie mrozy to będzie cudnie na pewno a Ty Kotuniu co porabiałeś?  Buziak
Kotuś...To musiałyby być mocne mrozy. I to parę dni. Jakiś tam przymrozek w nocy, nic nie zrobi co robiłem. Oglądałem filmiki na YT szczególnie co tam z tymi 100 konkretami Czyli jest już oficjalnie...Że to była bujda...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
największy problem  z tym mają pisiory i media  wyborcy raczej z tego co czytam wykazują cierpliwość i ufność  ja również  poczekamy zobaczymy na razie idzie dobrze  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
największy problem  z tym mają pisiory i media  wyborcy raczej z tego co czytam wykazują cierpliwość i ufność  ja również  poczekamy zobaczymy na razie idzie dobrze  Buziak
Acha...No skoro tak mówisz, że idzie dobrze...To wierzę Ci Kotuś...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
dziękuję  obecnie pisiory wyją w obronie Glapińskiego a on sam ma gacie pełne  zrobił z banku dla zbłąkanych baranów pisiorskich przytułek  wszyscy posrani  a obecnie na tapecie słyszę Moskwa  i zamach ciekawe jak to się skończy  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Odwołanie Glapińskiego nie będzie łatwe, nie mówiąc już o jakimś trybunale stanu. No tam w Moskwie to Putin miesza Jak tak dalej pójdzie to on chyba sam tych wszystkich Ruskich pozabija...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no ale sprawa idzie do przodu z Glapińskim powoli wystarczy że on się już boi  no a Putin niech wybija tych swoich idiotów jak sobie pozwalają  tyle że on jest dość mocny w zakłamanej propagandzie  na szczęście pisiorom odebrali tvp   jeszcze została republika do szczucia   Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Na Glapińskiego zbierają na razie podpisy posłów. Myślisz Kotuś że wszyscy z Koalicji podpiszą? Bo ta Koalicja coś zaczyna się gryźć Republiki nie ruszą, bo pewnie Kotuś nie wiesz, ale Republika należy do Koncernu...Polsat No, nie w całości, ale w części. Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
najfajniejsze że Hołowni lecą punkty  to mi się podoba   podpiszą na glapę  nie mam obaw  z tego co słyszę  o republice nie wiedziałam  jeśli z polsatem który był mocno z pisiorami to już rozumiem  dobrze chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Polsat stał zawsze okrakiem Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
Dobranoc Serce Moje do jutra miłych snów Buziak pa

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Dobranoc Serce Moje do jutra miłych snów Buziak pa
Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie dzisiaj była katastrofalna pogoda. Wiało, zimno, chmury,  a potem jeszcze deszcz...Temp...+7 stopni...

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
cześć Kotku rany u mnie była zwariowana pogoda od rana do południa  sypał śnieg  cudne duże płatki  niczym gwiazdki  było +3 stopnie potem wiatr rozgonił chmury i  wyszło piękne słonko  potem znów deszcz ze śniegiem i drobny grad tak po kolei   a na koniec znowu wyszło słonko  wciąż był ostry wiatr  normalnie szaleństwo pogodowe   Buziak
1234 ... 37