Wiosna 24

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku rany u mnie była zwariowana pogoda od rana do południa  sypał śnieg  cudne duże płatki  niczym gwiazdki  było +3 stopnie potem wiatr rozgonił chmury i  wyszło piękne słonko  potem znów deszcz ze śniegiem i drobny grad tak po kolei   a na koniec znowu wyszło słonko  wciąż był ostry wiatr  normalnie szaleństwo pogodowe   Buziak
No...Marzec się przypomniał W marcu jak w garncu...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no niby tak  trochę rozmawiałam z synem młodszym  tam u nich wszystko gra  starszy ma urodziny  nijak mu życzeń złożyć napisałam do synowej  dla niego  44 kończy  ona też ostatnio milczy coś  nic nie wiem Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no niby tak  trochę rozmawiałam z synem młodszym  tam u nich wszystko gra  starszy ma urodziny  nijak mu życzeń złożyć napisałam do synowej  dla niego  44 kończy  ona też ostatnio milczy coś  nic nie wiem Buziak
No to fajnie że u młodszego wszystko OK. No a z Tomkiem...Jak widzę bez zmian. Zapomniałem Ci Kotuś powiedzieć u mnie w piątek chodziło dwóch chłopaków od internetu. Proponowali mi telekom. Obiecali modem za darmo Odmówiłem. Prosili żebym ich wpuścił, chcieli zobaczyć mój modem...Odmówiłem Jeden się trochę wkurzył i powiedział że mi wyłączy internet. To ja mu na to..."Wiesz jak to się nazywa? To się nazywa groźba. Zaraz zadzwonię na policję"...Uciekali w podskokach...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
to pewno byli jakieś cwaniaki  chcieli może naciągać naiwnych a nóż się ktoś da naciągnąć  i zarobią Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
to pewno byli jakieś cwaniaki  chcieli może naciągać naiwnych a nóż się ktoś da naciągnąć  i zarobią Buziak
Dali młodym zajęcie Szkoda że ich nie spisałem. Mieli identyfikatory. Następnym razem...Od tego zacznę...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no to już nie rozumiem czy byli legalnie czy nie  a co to jest modem? nie wiem po prostu Kotku  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no to już nie rozumiem czy byli legalnie czy nie  a co to jest modem? nie wiem po prostu Kotku  Buziak
No byli legalnie. Tylko ich zachowanie nie było w porządku Bo widzisz Kotuś. W Niemczech wyszła nowa ustawa. Że te linie kabla TV, za które płaciło się do tej pory spółdzielni, przechodzą na własność tego, kto nadaje internet. No i te sępy z rożnych internetów rzuciły się na mieszkańców, szukając potencjalne ofiary U mnie przejął mój dotychczasowy internet, czyli Vodafone. Widzę że mi trochę podwyższyli. Skrócili po prostu drogę płatności. Teraz nie przez spółdzielnie, tylko bezpośrednio do operatora internetu będzie się płacić. Co to jest modem? Modem to taka skrzyneczka pod którą podłącza się kab. Internetu z zewnątrz. A potem z modemu do komputera, lub do TV...Aaa i telefon na tym wisi...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no u mnie również różni namawiają na internet bo niby mają dobry szybki ale ja mam kilkanaście lat u jednej firmy i innym odmawiam  ale po domach nikt nie chodzi i ta skrzyneczka jak mówisz Kotku  jest  na stałe od jednej firmy  raz ją wymienili na całkiem nową a opłaty są niezmienne  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
U mnie też wymienili parę lat temu. Właściwie sam wymieniłem. Przysłali mi tylko nowy. Ale jak ktoś się na tym nie zna, to wymieniają na miejscu, za darmo. To należy do pakietu No chyba, że stwierdzą że sama popsułaś Wiesz Kotuś? Że oni tam od siebie, mogą sami modem sprawdzić? Takie cuda. Co parę lat wymieniają te modemy , bo różne parametry się zmieniają...Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
rany teraz wiele zdalnie załatwiają   kiedyś to było dla mnie niepojęte  jesteśmy na smyczach  czy nam się to podoba czy nie Kotuniu  dobrze  Kochanie chodźmy  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
rany teraz wiele zdalnie załatwiają   kiedyś to było dla mnie niepojęte  jesteśmy na smyczach  czy nam się to podoba czy nie Kotuniu  dobrze  Kochanie chodźmy  Buziak
Hm. Takie czasy nastały Kotuś. Nic na to nie poradzimy. Mamy teraz świat w zasięgu ręki. Kiedyś były tylko 2 programy w TV i radio...Wolna Europa Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
Dobranoc Serce Moje  do jutra miłych snów Skarbie u mnie już tylko +1 zimno    Buziak pa

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Dobranoc Serce Moje  do jutra miłych snów Skarbie u mnie już tylko +1 zimno    Buziak pa
U mnie jeszcze +4 Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. Dzisiaj już nie było wiatru. Ale chmury zostały, chociaż i słońce też było. Było cieplej...Temp...+11 stopni

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
cześć Kochanie u mnie znowu w kratkę  tyle że bez śniegu  +4 stopnie zimno z  wiatrem mroźnym  od południa męczyliśmy się z chodnikami ze starym i nowym   to nie było takie proste  rany do późnego popołudnia  a i wreszcie byłam przydatna  trochę  najgorzej było z kablem od kablówki trzeba było go odpowiednio ukryć za meblami  roboty było w diabły  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Cieszę się Kotuś, że się na coś przydałaś. Nie wiem jak kładliście ten chodnik, ale ja go "przyklejałem" na podwójną taśmę klejącą. Tak żeby się nie przesuwał...hm, szkoda że wcześniej Ci nie powiedziałem...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
 on Kotku pod spodem  jest zalany  czymś jakby gumowym mięciutkim to się nie przesuwa  fajnie się chodzi  po nim   Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
on Kotku pod spodem  jest zalany  czymś jakby gumowym mięciutkim to się nie przesuwa  fajnie się chodzi  po nim   Buziak
Acha rozumiem. Tu się to nazywa Antirutschmate. Czyli...No nie wiem, nie znam odpowiednika, no ale żeby się coś nie przesuwało. Jak kładłem dywany też kupiłem, nie taśmę, tylko takie coś w kratkę, gumowego. I podłożyłem pod dywan...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
uśmiałam się  bo nawet zostałam pochwalona  że nakłoniłam go tak mu się spodobało że obiecał mi dalszy ciąg  poprawy  wielu rzeczy w mieszkaniu  i nawet kazał mi marudzić dalej  tego jeszcze nie grali  powyliczałam co trzeba jeszcze i wyobraź sobie Kotku  usłyszałam zgodę tylko powoli  bo na wszystko trzeba kasy więcej  na razie ta osiemnastka  wnusia  i potem będzie odkładał  Buziak
12345 ... 49