Wiosna 24

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
uśmiałam się  bo nawet zostałam pochwalona  że nakłoniłam go tak mu się spodobało że obiecał mi dalszy ciąg  poprawy  wielu rzeczy w mieszkaniu  i nawet kazał mi marudzić dalej  tego jeszcze nie grali  powyliczałam co trzeba jeszcze i wyobraź sobie Kotku  usłyszałam zgodę tylko powoli  bo na wszystko trzeba kasy więcej  na razie ta osiemnastka  wnusia  i potem będzie odkładał  Buziak
Wow. To fajnie...Kotuś. Gratuluję zdolności wychowawczych do opiekuna. Między czasie znalazłem tą antirutschmatte. To mata antypoślizgowa
die Antirutschmatte
rzeczownik (rodzaj żeński)
Liczba mnoga: die Antirutschmatten
mata antypoślizgowa
No u mnie na razie w mieszkaniu nie ma co robić Naprawiam, na bieżąco...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
moje mieszkanie jest dosyć zaniedbane  swego czasu dosłownie o wszystko dbałam ja  on był bywalcem knajp  całe lata  no co było minęło  ale gdybym zdrowa była wiele sama bym zrobiła aż mnie skręca  no trudno  jest jak jest  to może i ten chodnik jest antypoślizgowy  specjalnie   Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
No...Ale jest nadzieja, że krok po kroku. Będzie coś, co tam jest do zrobienia...Robił. Trzymam kciuki żeby mu się po wizycie dzieci...Nie odechciało...Kotuś? Jutro mamy znowu meczyk! Być, albo nie być...Na tych mistrzostwach w Niemczech...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no właśnie mamy meczyk a o której?  a ja jutro zaczynam  masaże  o szesnastej  podejrzewam i już się martwię że nasi    dostaną po dupie  a może zrobią nam pozytywną niespodziankę Kotku  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no właśnie mamy meczyk a o której?  a ja jutro zaczynam  masaże  o szesnastej  podejrzewam i już się martwię że nasi    dostaną po dupie  a może zrobią nam pozytywną niespodziankę Kotku  Buziak
20.45...Dzisiaj patrzyłem Kotuś...To jest sport . Można przegrać, tylko zależy jak. Jak przegrają po zaciętej walce. Nikt nie będzie miał do nich pretensji...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
 no pretensji nie ale ten nerw będzie  a właściwie  jeśli będzie  taka sposobność to i być może będę miała pretensje jakieś bluzgi polecą   może coś zwalą  jak to w meczach  Kotku  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no pretensji nie ale ten nerw będzie  a właściwie  jeśli będzie  taka sposobność to i być może będę miała pretensje jakieś bluzgi polecą   może coś zwalą  jak to w meczach  Kotku  Buziak
Będzie nerw, bo to już meczyk o wysoką stawkę. Dla obu drużyn. Walijczycy dadzą z siebie wszystko. Tym bardziej że grają u siebie. Polacy muszą im te marzenia wybić z głowy. I to zaraz na początku meczu. Pokazać, kto będzie rządził na boisku Bo jak będą grali zachowawczo, to będzie woda na młyn Walijczyków. Myślę że trener wie o co chodzi i odpowiednio ustawi drużynę. Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
noo  zobaczymy  będzie się działo  aż się sobie dziwię co mi się porobiło  z tym kibicowaniem  Twój wpływ Kotuniu  dobrze chodźmy Kochanie Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
noo  zobaczymy  będzie się działo  aż się sobie dziwię co mi się porobiło  z tym kibicowaniem  Twój wpływ Kotuniu  dobrze chodźmy Kochanie Buziak
Jestem dobrej myśli Kotuś. Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
 Dobranoc Serce Moje  Skarbie ja gadam jak najęta a Ty ostatnio  jakiś powściągliwy jesteś   prawie nic o swoich sprawach nie mówisz jak dawniej   miłych snów  Kochanie  Buziak pa  do jutra

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Dobranoc Serce Moje  Skarbie ja gadam jak najęta a Ty ostatnio  jakiś powściągliwy jesteś   prawie nic o swoich sprawach nie mówisz jak dawniej   miłych snów  Kochanie  Buziak pa  do jutra
Hm. Kotuś. To chyba Twoje subiektywne odczucie U mnie po prostu nie dzieje się tyle co u Ciebie Kotuś. Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/lr0trigs1Hc?si=en5lbC2fYm-PLrAJ" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Re: Wiosna 24

Re: Wiosna 24

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. Już pokazują boisko. Mecz będzie komentował "żabie oczko"

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
cześć Kotku zgapiłam się  oglądałam jak Ziobro nagle odzyskał siły na wywiad a taki był umierający  do chałupy mu służby weszły i odzyskał siły   teraz zerkam na meczyk  na jedynce  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku zgapiłam się  oglądałam jak Ziobro nagle odzyskał siły na wywiad a taki był umierający  do chałupy mu służby weszły i odzyskał siły   teraz zerkam na meczyk  na jedynce  Buziak
Ja też na jedynce Już minął kwadrans w którym Polacy mieli więcej szans...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no trochę się dzieje  oglądaj Kochanie  bo jest nawet ciekawie  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no trochę się dzieje  oglądaj Kochanie  bo jest nawet ciekawie  Buziak
No ale bramek nie ma Jeżeli chodzi o Ziobrę. Nie podobają mi się takie najazdy na dom posła mającego immunitet. Takich numerów to Polacy już dawne nie widzieli...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
są dowody na przestępczą działalność to i wjazd musi być aby zabezpieczyć resztę  pisiory co rusz takie i gorsze wjazdy robili  z buta drzwi domowników na glebę o 6 rano  bardzo dobrze  niech się dzieje  na trybunach doping z dwóch  stron  ale nie ma bramki żadnej  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Uuuuff...Nie ma bramki...Buziak.