Wiosna 24

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
są dowody na przestępczą działalność to i wjazd musi być aby zabezpieczyć resztę  pisiory co rusz takie i gorsze wjazdy robili  z buta drzwi domowników na glebę o 6 rano  bardzo dobrze  niech się dzieje  na trybunach doping z dwóch  stron  ale nie ma bramki żadnej  Buziak
Kotuś...Grodzki jest chroniony 8 lat immunitetem...Buziak.
Przeciwko niemu zeznało 60 osób

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no też wystraszyłam się teraz trochę przerwy  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no też wystraszyłam się teraz trochę przerwy  Buziak
Idę zapalić Kotuś...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
Grodzki nic nie zrobił a tu  zajomali 280 milionów sprzeniewierzyli już 5 osób z pisu  aresztowanych  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Grodzki nic nie zrobił a tu  zajomali 280 milionów sprzeniewierzyli już 5 osób z pisu  aresztowanych  Buziak
No jak "zajumili" i mają dowody, to się robi sprawę w sądzie. Ale inaczej posła nie możesz aresztować. Grodzki też przyjmował korzyści majątkowe. Mają dowody, sprawa w sądzie. Ale nic mu nie mogli zrobić, bo ma immunitet...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
wkurza mnie na meczach brak reakcji sędziów   są stronniczy di kitu  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
wkurza mnie na meczach brak reakcji sędziów   są stronniczy di kitu  Buziak
Kotuś. Większość piłkarzy, to aktorzy. Przewracają się często. Sędzia jest blisko i lepiej widzi. Moim zdaniem to dobry sędzia...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
jak na razie oba zespoły starają się   tyle że bez goli  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
jak na razie oba zespoły starają się   tyle że bez goli  Buziak
No tak Kotuś...Nasi znowu przejęli inicjatywę...Grają dobrze. Może zmiana by u nas się przydała...Może Grosik wejdzie?...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
ostro się dzieje  kopią się wzajemnie  ciekawe czym to się skończy Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
ostro się dzieje  kopią się wzajemnie  ciekawe czym to się skończy Buziak
Myślę, że Walijczycy trochę opadli z sił Jeden zmieniony to za mało...No może będzie dogrywka?...Zobaczymy...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
 przyznam Ci  się Kotku że męczy mnie ten mecz  niby  jest trochę akcji ale jednak bez bramek  Buziak   ale mógł być ładny gol i niestety  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
przyznam Ci  się Kotku że męczy mnie ten mecz  niby  jest trochę akcji ale jednak bez bramek  Buziak   ale mógł być ładny gol i niestety  Buziak
Kiedyś wpadnie bramka...Jak w dogrywce nie będzie bramek...To będą karne...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
 hahaha do jutra będzie ten mecz  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
hahaha do jutra będzie ten mecz  Buziak
Kotuś...Przecież i tak nie możesz zasnąć?...Buziak.

Re: Wiosna 24

Amigoland
Jeszcze 10 minut dogrywki i będą karne...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
no tak  oglądałam było trochę akcji  szkoda że naszym nie wyszło  aż sobie zabluźniłam  a Ty znikasz coś  pomyślałam że zmęczyło Cię moje paplanie Kotuniu  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no tak  oglądałam było trochę akcji  szkoda że naszym nie wyszło  aż sobie zabluźniłam  a Ty znikasz coś  pomyślałam że zmęczyło Cię moje paplanie Kotuniu  Buziak
Musiałem posłać łóżko mamie...Mama nie ogląda meczu...Buziak.

Re: Wiosna 24

Imli-li ☼
i tak też pomyślałam  dawno nie wspominałeś o mamie    no i czerwony naszego pokaleczył  no i koniec  zerowy a potem rzuty ale jaja  Buziak

Re: Wiosna 24

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
i tak też pomyślałam  dawno nie wspominałeś o mamie    no i czerwony naszego pokaleczył  no i koniec  zerowy a potem rzuty ale jaja  Buziak
Tak myślałem...Że skończy się na karnych Trzymajmy kciuki...Ale tylko jak nasi będą strzelać...Buziak.
1234567 ... 49