W sumie to racja bo to my ludzie budujemy nasz świat >;)

W sumie to racja bo to my ludzie budujemy nasz świat >;)

Re: W sumie to racja bo to my ludzie budujemy nasz świat >;)

Amigoland
Umieranie w otoczeniu bliskich i rodziny, uważam za mocno przesadzone...A że każdy dostanie to na co zasłużył...To pewne...

Re: W sumie to racja bo to my ludzie budujemy nasz świat >;)

Karma zawsze wraca z powrotem...

Re: W sumie to racja bo to my ludzie budujemy nasz świat >;)

Lothar.
Ja nie wierzę z sprawiedliwość Andrzeju :) Jeden ma szczęście i jest piękny mądry zdrowy i bogaty, a drugi to choćby stanął na głowie, to wiatr w oczy >;))

Re: W sumie to racja bo to my ludzie budujemy nasz świat >;)

Ja nie wierzę z sprawiedliwość Andrzeju :) Jeden ma szczęście i jest piękny mądry zdrowy i bogaty, a drugi to choćby stanął na głowie, to wiatr w oczy >;))
Nie musisz wszystko widzieć. A bogaty , nie każdy jest szczęśliwy...

Re: W sumie to racja bo to my ludzie budujemy nasz świat >;)

Lothar.
Prawda >;) Nie wszystko można kupić >;)))