Bunkier własnego pomysłu >;P

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Amigoland
Myślisz już o bunkrze Wojtek? Poważnie?...Cześć Wojtek.

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

brunetka.
A jak będzie trzęsienie ziemi ,to bunkier na nic się nie przyda. Straszny scenariusz.:)

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Myślisz już o bunkrze Wojtek? Poważnie?...Cześć Wojtek.
Cześć Andrzeju >;) Każdy obywatel Szwajcarii ma zagwarantowane miejsce w schronie a u nas nie, mam solidne piwnice >;)) C Ewa się podśmiewa że beczki i babeczki >;))

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
A jak będzie trzęsienie ziemi ,to bunkier na nic się nie przyda. Straszny scenariusz.:)
Lepiej mieć Brunetko niż nie mieć, a najlepiej mieć domek w górach jak ten twój Brunetko, tylko żeby było jedzenie woda i ogrzewanie, bo w mieście, to jak zabraknie wody i jedzenia to będą napady i rabunki. Trzeba mieć broń.

[...]

To zależy gdzie się znajdziesz w czasie wybuchu. Jak blisko. To w tym bunkrze upieczesz się jak kurczak w piekarniku, tylko że szybciej

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
To prosta konstrukcja i sam wybuch jak nie za blisko to wytrzyma, promieniowanie cieplne przypali ściany i drzwi a budyneczek niski to podmuch ani tornado go nie ruszy, ze 3, 4 osoby by się zmieściły, przydały by się filtry do oddychania i sanitariaty i coś do mycia i prania ubrań.

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

brunetka.
To prawda ja mam gdzie się schronić  tam u mnie tylko góry lasy i mało kto tam może trafić, normalna dzicz natury  ,drzewa jest pod dostatkiem zwierzyny też.:) Ale piszesz prawdę w Szwajcarii są porządne schrony i każdy znajdzie schronienie w razie potrzeby w ogóle całe wyposażenie do dłuższego przebywania, w Polsce są tylko jakieś piwnice nieprzystosowane, ale chyba coś czytałam że są podjęte prace nad budową schronów.

[...]

No ale co potem? Potem następuje zima nuklearna. 100 lat bez słońca...Pożywienia...Temperatura-50 stopni...Dzień w dzień. Dzień w dzień...

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

brunetka.
Ami zmiecie nas z powierzchni ziemi, ocaleni tylko ci co wykupili bilety na księżyc.:)
Twardowski siedzi na księżycu już hoho i trochę moze przyjmie gości z ziemi.:))))

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
W razie kłopotów to chyba lepiej być w Szwajcarii Brunetko :) Mój znajomy z rodziną pojechał w 2008 już ma obywatelstwo. U nas chałupa firma i bajeranckie auta a tam mały domek i praca u kogoś w firmie, ale jest bogatszy bo nie ma zadłużenia. A jak państwo jest zadłużone to firmy i nieruchomości też. Jak się nie myśli wcześniej o kłopotach to one zaskakują. U nas oficera obowiązuje żeby mieć schowane jedzenia i picia na 28 dni. To też zadbaj jak będziesz na zakupach to żeby coś w domu było >;)

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Uspokójcie się Duszki. Rosji już zostało tylko napędzanie strachu. Widać u niektórych jeszcze ta broń funkcjonuje. W napędzaniu strachu, poprzez kremlowskich propagandystów, Ruskie są mistrzami świataTylko gdzie żyją ich dzieci? Na zachodzie. Jak myślicie? Jak zareagują jak tatuś powie. Wracaj, musimy schować się w bunkrze, do końca życia. Wiem co odpowiedzą ..."Tatuś? Tobie chyba odbiło?"

[...]

Coś ostatnio ostro inwestują w programy kosmiczne Brunetko i chodzą plotki o bunkrach na księżycu i na marsie.

[...]

Mieli piękne bunkry w Rumunii ale teraz tam są skierowane rakiety to lepiej być gdzie indziej >;)

[...]

Odstąpię ci bilet Brunetko. mnie te temp. Na księżycu zupełnie nie odpowiadają
"Temperatura w takich miejscach utrzymuje się na stabilnym poziomie. Księżyc nie posiada atmosfery, która byłaby w stanie akumulować ciepło i utrzymać stabilną temperaturę jak to ma miejsce na Ziemi. Za dnia temperatura na Srebrnym Globie przekracza 100 stopni Celsjusza, a w nocy spada do około – 180 stopni Celsjusza."

[...]

Polecam kościelne katakumby

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

brunetka.
Hahaha  Ami to gdzie Ty mnie chcesz wysłać jak tam takie nieprzyjazne tem, jasne bilet odstąpisz.:)))) To ja nie jestem chętna ,to ja już wolę w te swoja dzicz.:)))))))

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Płytkie i lekkie konstrukcje Andrzeju >;)

Re: Bunkier własnego pomysłu >;P

Płytkie i lekkie konstrukcje Andrzeju >;)
Nie wszędzie. Byłeś w kościele Wszystkich Świętych? Gruby kamień. Tam zawsze jest zimno. Chodziłem tam na religię...

[...]

No i koniecznie Internet
12