Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Amigoland
michalina napisał/a
Lothar. napisał/a
U nas ktoś taki jak pan Orban to by się nie uchował >;)
Polsce by wystarczył ktoś jak Trump,Orban i....Ławrow i ejsteśmy wygrani po wsze czasy
Zobaczymy jak sobie Orban poradzi jak skończy mu się gaz Ukraina zapowiedziała że wstrzymuje tranzyt gazu w końcu roku...

[...]

O tym Orban wie...Od stycznia. Ciekawe czy podjął już jakieś kroki...

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
Orban pierdoli Ukrainę! Zobaczymy, zobaczymy. pewnie, że zobaczymy. Po to tu chyba wszyscy w tym czasie "ostatecznym" jesteśmy. Żeby być kolejnymi "świadkami" ?
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Amigoland
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Orban pierdoli Ukrainę! Zobaczymy, zobaczymy. pewnie, że zobaczymy. Po to tu chyba wszyscy w tym czasie "ostatecznym" jesteśmy. Żeby być kolejnymi "świadkami" ?
Orban jest w tym szczęśliwym położeniu że popierają go...Niemcy

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
Orban jest w tym szczęśliwym położeniu, że sobie sam wywalczył poparcie, ze sobie sam wywalczył  to co chciała! nie leżał plackiem przd UE. A dlaczego ma jakies poparcie, dlaczego w ogóle go ktoś słucha? No właśnie!!!!
Alicja w krainie czarów

[...]

Sugerujesz Ewka że Orban sam wszystko może? Oj naiwna, naiwna...Żeby nie lobbyści niemieccy na Węgrzech , już dawno by nie było Orbana

Zobacz jak on dba o interesy niemieckie...https://companyromania.com/pl/najnizsze-podatki-europa-firma/

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
No to  męzem stanu niech będa lobbyści he he  W kaśzdym razie ci lobbyści stoją na straży interesów węgrów. Może zaprośmy takich do nas?
Alicja w krainie czarów

[...]

Na jakiej straży? Ewka? Czy ty rozumiesz że te firmy tam mniej płacą podatku jak w Polsce? Co mają z tego Węgrzy? Oni są zaraz za Rumunią Tusek jak wstrzymuje inwestycje w Polsce, też jest klepany po plecach

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Amigoland
Żeby nie nacisk Niemców na Ukrów, Węgry już dawno byliby odcięci od ruskiego gazu Ale Stany nie odpuszczają...

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
Nie będzie tego kurestwa , wiem to. Jeszcze trochę!
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
Przez 30 lat przychodził do mnie ktoś demoniczny, kto zapalił mi głowę!!! płonęła wiele lat, potem były ropne bąble, wyrzucanie dzieci przez okno i inne takie tam he he,nie da się opisać wszystkich chorych do bólu scen i wydarzeń.   Było bardzo źle!! Było wiczne uciekanie! Aż  do pewnego momentu. To było w tamtą gwiazdkę. Mówiłam wam o tym! Jak leżałam na kanapie, a ktos wyglądał zza lodówki? Mowiłam wam. Kto czytał ten wie. Od tamtej pory nie ma tego diabła, za to są inne dziwne historie typu "jazda przez tamę" ale jest spokojnie he he jest spokojnie, w końcu!
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
Wiem, że dla welu ludzi będę wariatką , ale dla was chyba nie???
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Nie będzie tego kurestwa , wiem to. Jeszcze trochę!
W latach 70-tych Węgry miały już wolną gospodarkę. Byłem tam w 1978 roku. To był istny zachód. A teraz? Pod względem zamożności mieszkańców, Węgrzy są za Polską. Coś utknęli w miejscu. Dobranoc Ewka. Dobranoc Duszki...

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
Amigoland napisał/a
[...]
"Dobranoc" Amigo, dalej śpisz he he
Alicja w krainie czarów

[...]

Wiem o co ci chodzi. Jak kraj ma się rozwijać to musi się przytulić do mocarzy a nie do trupa, jakim jest Kacapia, czy Niemcy

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Biegnij Lola biegnij
Nie mówię o kraju Amigo, mówię o ludziach. Dobranoc
Alicja w krainie czarów

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Lothar.
[...]
Najlepiej jak handluje ze wszystkimi. Przykładem Japonia, jak się pięknie rozwijali, aż stany ich przycisnęły. Nie warto się angażować w obce sprawy.

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Serenity
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity

Re: Właśnie rozpoczęła się druga runda odwetu między Izraelem a Iranem

Lothar.
Straszne, jedni robią biznesy a drugim ludzie z rodziny idą do piachu, a u nas mówią że powinniśmy to popierać >;/
1234