Czlapią sobie czlapaki 🐮

Lothar.
I stoimy bo straż miejska poblokowala drogi.Chyba biegną na 10km. Dawno nie biegałem na tyle pewnie bym czlapał jak i oni, leciała i seniorka pod 70 🙀

Re: Czlapią sobie czlapaki 🐮

Lothar.
Straż pożarna pogotowie i służby po cywilnemu. Wszyscy pilnują żeby nam sportowców nie ukradli. 😋

Re: Czlapią sobie czlapaki 🐮

I stoimy bo straż miejska poblokowala drogi.Chyba biegną na 10km. Dawno nie biegałem na tyle pewnie bym czlapał jak i oni, leciała i seniorka pod 70 🙀
Bez zaprawy daleko byś nie uleciał Mam na myśli zaprawę sportową. Ogólne przygotowanie fizyczne...

Re: Czlapią sobie czlapaki 🐮

Straż pożarna pogotowie i służby po cywilnemu. Wszyscy pilnują żeby nam sportowców nie ukradli. 😋
Te "służby po cywilnemu" to pewnie rodzina

Re: Czlapią sobie czlapaki 🐮

Lothar.
No nie auta charakterystyczne, widać że są w pracy >;)