Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Świat jest "wkurwiający", zarobki niskie, szarpanie się i łzy. Za chłopem jak za płotem, to słowa mojej Mamy. Zaraz lecę a chętnie bym posiedział w domu >;))

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Mówię o czym chcę mówić Ewo >;) Nie ulegam twojej presji i wyraźnie cię to drażni >;D

[...]

Unikanie odpowiedzi na pewne, konkretne pytania, tez jest odpowiedzią he he
To info pośrednie, ale zwodnicze >;))

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Nie drażni, mówię to tylko po to, żebyś wiedział na jakiej między innymi podstawie buduję obraz twojej osoby, tyle.
To też zwodnicze, bo jak się uprę to ci coś "zagram" no może nie pierwszego naiwnego :) jak broda siwieje >;))

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

W twoim przypadku nigdy nie zawodzi he he

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
To był żart na poziomie >;P

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

To jest prawo unijne. W Niemczech to jest już od bardzo dawna. To nic nowego. Ewka? Jeszcze nie jednej ciekawostki się dowiesz, hehehe. Cześć Ewka...

[...]

Sądzę że tutaj tatuś się załatwił. Było to w artykule..."W połowie lat 90. młodzi małżonkowie zdecydowali, że on będzie finansowo utrzymywał rodzinę, a ona zajmie się domem. – Poświęciłam się wyłącznie pracom domowym, opiece nad mężem i dziećmi – mówi po latach Ivana Moral."
Pewnie tatuś podpisał specjalną klauzulę podczas zawarcia ślubu w urzędzie...Oczywiście w dowód swojej miłości

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Rewolucja zjada własne dzieci, jeśli wiesz o czym mówię. Głównie chodzi mi o fakt, jakich zmian dokonano pod hasłem "kobiety na traktory"? Co dostali globalisci z promocji tego hasła? Dwie pracujace osoby w rodzinie, za pensję, którą wczesniej zarabiała jedna. Dwa podatki od rodziny i dzieci oddane od najmłodszych lat do państwowej pralni mózgów he he
Hiszpania weszła do unii w 1986 roku. Była krajem rolniczo turystycznym. Miała mniej do zaoferowania jak Polska w tamtym czasie
Tak. Emancypację po to wprowadzili żeby 2 osoby pracowały i nie było co do gara wrzucić. Z tym płaceniem alimentów na żonę uważam za słuszne. Facet spaprał jej całe życie Kto ją przyjmie teraz w tym wieku do pracy? Jak tam pracy dla młodych nie ma...

[...]

U mnie jeden sąsiad miał do zapłacenia za 45 pożycia małżeńskiego. Żona nigdy nie pracowała...

[...]

Nie wiem ile mu tam wyliczyli do płacenia. Ale wiem że...Zapił się w ciągu 3 lat. Także długo tych alimentów nie dostawała...

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem