Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Ja miałam w zyciu takie momenty, ze kurwica mnie strzelała, jak miałam isc do pracy, to wtedy, gdy dzieciaki były małe. Psychicznie mnie to wykańczało i logistycznie też. he he
No tak. Co to za praca, jak myślami jesteś z dziećmi. Ale większość kobiet w PRL-u pracowała. Było pełno żłobków i przedszkoli...

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

A jak by przejść na Islam i krzyczeć o "prześladowaniu" wiernych Allachowi, postawić na swojej ziemi mały Meczet i zgłosić się po.... dotacje >;)) Sędzinie powiedzieć że mnie obowiązuje Szariat i jej "prawo" to milczeć >;))
Nawet na swojej ziemi nie możesz Wojtek stawiać co ci się podoba. Musisz mieć zgodę miasta

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

"Mąż przymusił ja do roli kury domowej"...Zobacz Wojtek jak pismaki podgrzewają temat. Jak współczesny facet, może do czegoś zmusić współczesną kobietę?

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Rewolucja zjada własne dzieci, jeśli wiesz o czym mówię. Głównie chodzi mi o fakt, jakich zmian dokonano pod hasłem "kobiety na traktory"? Co dostali globalisci z promocji tego hasła? Dwie pracujace osoby w rodzinie, za pensję, którą wczesniej zarabiała jedna. Dwa podatki od rodziny i dzieci oddane od najmłodszych lat do państwowej pralni mózgów he he
Akurat tego hasła nie wymyślili globaliści , lecz kacapy. Wymyślili je z prozaicznej przyczyny. nie było komu pracować, bo chłopy poginęli na wojnach

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Nie ogarnęliście podstawowej ekonomicznej sprawy >;)) Można zabrać coś komuś jak coś ma i tak działa społeczeństwo. Nie ma altruizmu jest kradzież. Ten co pracuje i zarabia musi utrzymać wszystkich, jak przesadzimy z kradzieżą to ludzie przestaną ciężko pracować bo po co jak i tak ukradną. Przydał by się jakiś małżeński kompromis >;) Brak podstawowej informacji dlaczego się rozwiedli. Małżeństwa przezywają kryzys po 25-30 latach, była informacja że faceta drogo kosztował rozwód. Co z tego wynika? Żałosne dziennikarstwo i manipulowanie prostymi ludźmi? Kto wystąpił i z jakiej przyczyny to tego się nie dowiedzieliśmy. Domniemana wina męża i oszukana biedna kobieta usprawiedliwiają ten hmm wyrok sędziny a mogło być inaczej. Spotkaliście domy ze sterylną kuchnią gdzie 10 lat nikt nie robił obiadu, a sprząta firma? I gdzie tu biedna Isaura? Będzie jeszcze mniej małżeństw i ukrywanie dochodów. Długów nikt nie chce kraść, są zamożni ludzie co na papierze to mają tylko długi.

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Oczywiście ale następuje niezrozumienie, bo tej kasy fizycznie nie ma jest w dzieciach i w rodzinie. Wyobraź sobie że facet odchodzi i chce twojej pół pensji bo 25 lat łożył na dom i się wypalił zawodowo i chce emerytury od ciebie >;)) Kto się ożeni/wyjdzie za mąż? Będzie jak u czarnych w stanach samotne matki na garnuszku Mops i podatki 90%

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Amigoland
Myślę że w tej "zażartej" dyskusji oboje macie racją. W/g przysłowia gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, korzystają z tego globaliści. Zmniejszą populację szybciej , jak te ich szczepionki...Witajcie Duszki.

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Bo chcą napuścić ludzi na siebie Andrzeju. Żona chce kasę za prowadzenie domu, a facet za uszczerbek zdrowia w pracy. Tylko komu ukraść tą kasę, jak ona jest w dzieciach i rodzinie >;)

[...]

Zgadza się Wojtek. Problemy w rodzinie odwracają uwagę od innych problemów. Wpadł mi do głowy pewien przykład. Kobieta niezależna, pielęgniarka, z własnym mieszkaniem w Polsce. W pewnym wieku...Traci pracę. Wyjeżdża do Niemiec pracować jako opiekunka. Dostaje pewne pieniądze za całodobową opiekę. Z tych pieniędzy musi opłacić pokoik w którym mieszka, wyżywienie, no i koszty dodatkowe. Prąd, woda, etc. Praktycznie nic jej nie zostaje. Jest współczesną niewolnicą, na to się zgodziła...Ale ma dach nad głową, wikt i opierunek...Czym ona się różni od tej kobiety w Hiszpanii?? Wiesz czym? Ona nie pozwie do sądu swojej pracodawczyni. Bo podpisała umowę. Ale jak już kobieta podpisze umowę z mężem...To może go skarżyć

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Więc zamiast małżeństwa tradycyjnego, umowa? Jacy to łajdacy, jak płacą tylko na utrzymanie.

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Więc zamiast małżeństwa tradycyjnego, umowa? Jacy to łajdacy, jak płacą tylko na utrzymanie.
Wojtek. Większość ludzi pracuje na utrzymanie się. Nie widzę tu żadnego łajdactwa. Nikt nikogo nie zmusza. Czy w ogóle ktoś kogoś zmusza do pracy? Nie. Ludzi zmusza do pracy ich sytuacja życiowa...

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Więc zamiast małżeństwa tradycyjnego, umowa? Jacy to łajdacy, jak płacą tylko na utrzymanie.
Tak jak w Islamie. Chociaż jak się przypatrzymy, to w przysiędze przed ołtarzem. Też są słowa, nawiązujące, jakby do umowy

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Trzeba się cenić Andrzeju bo inaczej to niewolnictwo. Robiłem dla takiego prezesa co od niego odszedł informatyk i był ból jeden z kolegów jest z branży pomógł mu ale jak do płacenia to sknera. Dzwonił znów, to kolega "nie miał czasu" bo i po co się szarpać jak można zarobić gdzie indziej, my od dawna na swoim. Zmordowany jestem po wczorajszym, a znów trzeba zaraz jechać, a posiedział bym w chałupie >;)

[...]

Dlatego ludzie się uczą, zdobywają specjalistyczne zawody...Żeby dyktować ceny, za które chcą pracować. Jest ich mało, mają dużą szansę coś ugrać. A człowiek bez zawodu???

[...]

He,he,tak własnie jest,niewidzialny bat:))

[...]

No tak. Przymus pośredni...Witaj Michalino.

[...]

Bez zawodu to raczej po znajomości, Andrzeju >;)