Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.

A jak by upiec samemu? Nie wkleję bo zeżarte ale była babka piaskowa, dobra >;))

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.

Spodziewam się że będzie więcej takich pomysłów. Ale okradać można tylko takiego co coś ma >;)) Więc jak ex żonce się powodzi? To ex mąż wymyśli z prawnikiem jakieś.... "zadośćuczynienie" lub... reparacje po małżeńską? >;P

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Blokuje kolejne? >;))

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Re: Przełomowy wyrok sądu ws. rozwodu. Mąż musi zapłacić żonie za zajmowanie się domem

Lothar.
Romansowanie z żonatym ma takie hmm "posmaki" a mam pewne spostrzeżenie, bo jak się ożeniłem to więcej dziewczyn zaglądało w oczy >;)) Ciekawe, niby żonaty to zaklepany, a jednak >;PP
1234