Ormus

Kropelka
Kawusiu i Wojtku,a może i Amigo-stosowaliście mannę,biały proszek złota?

Normalnie jako znak na poranne  rozważania przyszedł wtedy do mnie film na ten temat i wygląda mi na to że nadszedł czas spróbować.

Re: Ormus

Lothar.
Nie Kropelko, trochę obawiam się metali ciężkich. To się kumuluje w organizmie, masz Kropelko przygotowanie medyczne więc sprawa zatruć jest oczywista.

Aby złoto, pallad, platyna, iryd, rhodium, osm, kobalt, miedź, nikiel, srebro, rtęć i ruthenium istniało w formie metalu musi, według większości fizyków składać się z co najmniej 3 atomów. Jest to 12 elementów, z których robię ORMUS.
Te metale, które są w formie 1 atomowej są specjalną formą o bardzo specjalnych i zdumiewających właściwościach.
Ich jądra wibrują znacznie szybciej (High Spin), przez co atomy te mają postać lekko jajowatą a ich niektóre elektrony zbliżają się do siebie i tworzą Pary Coopera (2 elektrony są tak blisko siebie, że działają jak jeden) i przez to nie mogą się łączyć z innymi atomami aby utworzyć formę metaliczną. W postaci jednoatomowej mają formę biało-szarego proszku.

https://tabelazdrowia.pl/produkt/ormus/

Re: Ormus

Kropelka
Mam chęć zaszaleć, od jednej kropelki.
Zastąpię metale szkodliwe metalami bossskimi

Re: Ormus

Lothar.
Żadnej Rtęci, przyjazne są złoto, platyna i miedź a i ona w niektórych związkach jest szkodliwa. Czytałem o Ormuzie ale nie spotkałem nikogo kto użył i ma z tego pożytek. Jesteś Odważna Kropelko, ale ryzyko powinno być skalkulowane, co mozna zyskać a co stracić i jakie są szanse. Dużo utalentowanych Alchemików przez rtęć odeszło za młodu.

Re: Ormus

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Kawusiu i Wojtku,a może i Amigo-stosowaliście mannę,biały proszek złota?

Normalnie jako znak na poranne  rozważania przyszedł wtedy do mnie film na ten temat i wygląda mi na to że nadszedł czas spróbować.
Witaj Kropelko. Nie, nie stosowałem żadnej manny. Nawet nie wiem po co to i na co? Korciło mnie co prawda raz kupić wódkę ze...Złotem, hehehe. Ale mi przeszło...
Właściwie, to jest likier...

Re: Ormus

Lothar.
Taką piłem >;)) Ale nie rzuciło na kolana, specyficzny smak >;)

[...]

Masz na myśli ten film? Kropelko?

Re: Ormus

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Dobry wieczór Kropelko. Prawdziwy ORMUS jest z jednoatomowego złota.
Kiedyś wklejałam te filmiki na Atlantydzie:

Re: Ormus

Dodam, iż nie wierzę, by to było prosto uzyskać po obejrzeniu materiału o górze Bucegi w Rumunii.
Z tego, co pamiętam dla amerykanów najważniejszy był właśnie "biały proszek", czyli prawdziwy ORMUS.
Jak ktoś ma czas, to może sobie powtórzyć:

Re: Ormus

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Coś się nie zgadza Serenko, tam nie będzie złota, platyny, srebra, irydu, itp.

 Skład 1 kilograma soli z Morza Martwego

    Bromki:  1,95 g
    Żelazo:  0,055 g
    Potas:  118,48 g
    Wapń:  1,23 g
    Magnez:  79,93 g
    Mangan:  0,004 g
    Sód:  59,73 g
    Sól amonowa: 0,034 g
    Siarczany:  0,59 g
    Siarczyny:  0,01 g
    Fluorki:  0,093 g
    Chlorki:  412,7 g

https://polki.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-ciala,sol-z-morza-martwego-sklad-i-wlasciwosci-lecznicze,10410261,artykul.html

Re: Ormus

Lothar napisał/a
[...]

No właśnie o tym mówię w moim ostatnim tutaj poście. Obawiam się, że ci, co sprzedają rzekomo ORMUS mogą jeszcze gorsze paskudztwa wciskać za grube pieniądze...

Re: Ormus

Lothar.
Zajrzałem na parę stron i źle to wygląda Serenko, ja jestem mat-fiz a tam ktoś handluje nadzieją i wygląda na naciągactwo. Hmm, jednoatomowe metale?

Instrukcja jak przygotować złoto jednoatomowe

Złoto jednoatomowe, to proszek, który zawiera metale z grupy pierwiastków szlachetnych. Do jego przygotowania potrzebna jest sól z morza martwego. Bez dodatków zapachowych i w pierwotnym stanie. NaOH czyli soda kaustyczna (wodorotlenek sodu) w Polsce do kupienia w postaci granulatu, 1,5 L wody, szklane naczynie, ocet jabłkowy do obniżenia Ph roztworu oraz papierek lakmusowy do sprawdzenia ph roztworu. Ph powinno być zawsze około 10. NaOH jest silnie żrącą substancją, więc należy zachować ostrożność. Zawsze DOLEWAJ KWAS DO WODY! Wodorotlenek sodu można dodać w postaci granulatu. Wtedy polecam jedną płaską łyżkę wsypać do roztworu wody i soli. Sól powinna być dobrze rozpuszczona we wodzie przed dodaniem NaOH.  Jeżeli dodajemy sodę kaustyczną w postaci granulatu, musimy zadbać o to, aby dobrze rozpuściła się w roztworze. Roztwór powinien stać około 7 godzin do wytrącenia się proszku. Następnie proszek przepłukujemy czystą wodą. Robimy to tyle razy, ile uważamy za stosowne. Film informuje, że można przepłukiwać do pięciu razy.

https://21grudnia2012.wordpress.com/2014/05/17/instrukcja-jak-przygotowac-zloto-jednoatomowe/

Potrafię rozpuścić i wytrącić nawet złoto, ale to tylko metal.

Re: Ormus

Amigoland
A co ze złotymi maseczkami? Swojego czasu był szał na nie...

Re: Ormus

Kawusia
[...]

hej Amigo,to gdańska wódka,piłam,spokojnie możesz popróbować;)

Re: Ormus

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Dobry wieczór Kropelko. Prawdziwy ORMUS jest z jednoatomowego złota.
Kiedyś wklejałam te filmiki na Atlantydzie:

Ten pan Szczepaniak ma firme w Kielcach:)
Oni handlują też żywą wodą i innymi takimi ale jak dla mnie to ciężką kasę biorą ,nie na moją kieszeń:)

Re: Ormus

Kropelka napisał/a
[...]

Tak? No to fajnie...Aaa złoto nie przykleja się do zębów?
Witaj Michalino...

Re: Ormus

Lothar.
Cześć Andrzeju >;) Tego złota to tyle co "kot napłakał" >;)) Tego się wcale nie czuje, nawet jak położysz na języku i spróbujesz ugryźć, a podobnież zdrowe bo daje jony złota organizmowi >;PP

Re: Ormus

Amigoland
Lothar napisał/a
Cześć Andrzeju >;) Tego złota to tyle co "kot napłakał" >;)) Tego się wcale nie czuje, nawet jak położysz na języku i spróbujesz ugryźć, a podobnież zdrowe bo daje jony złota organizmowi >;PP
No jak zdrowa wódka, to trzeba spróbować. Jest w Niemczech także...

Re: Ormus

Michalino :) Jestem dość sceptyczny co do takich cudowności za dużą kasę >;P No ale to działa :) pewna pani Doktor wspomniała mi coś co zapadło mi w pamięć :) Jak kupisz ode mnie za tysiąc złotych zwykłą witaminę C to już nie będzie zwykła witamina C za parę groszy >;PP Ale wielka magiczna uzdrawiająca witamina C która uruchomi twoje Placebo >;PP Musi zaboleć i wstrząsnąć Wyobraźnią >;)))
12